Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes i det virker dumt med udendørs billeder?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg vi overskred budgettet bare en smule?

 

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Du kunne også overveje, at få dine kunder til at sende billeder af dem selv med deres fede nye briller ind til dig og bruge dem i markedsføringen på sitet. Jeg har set flere butikker i USA bruge konceptet med stort held.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kan jeg ikke lige forskellige typer baggrund på billeder - da jeg finder det meget forstyrrende.

Hvad med blot at tage billeder af solbrillerne på en person - hvor der er en neutral baggrund. Se hvordan greedy gør.

Man kunne evt. gøre sådan at første billede var på en neutral baggrund for at få en ensartet hed og få siden til at virke rolig - og så give folk muligheden for at se billedet på en person når man klikker "mere info" på en given solbrille.

Jeg finder shopsolbriller meget rodet - i forhold til mange andre sites.

Det syntes jeg virker mere professionelt.

Og hvis du skal have dit eget spejl refleks kamera - kan man jo få et okay et for ca. 3 kilo.

Dette er blot min mening - der er jo altid flere sider af samme sag - vælg den løsning som du mener egner sig bedst til dine produkter.

Men jeg syntes som udgangspunkt altid man skal have i baghovedet - at det ser pænest ud at billeder har en eller anden for for ensartethed.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også tænkt mig at selve produktbillede skal være det der bliver vist på gruppe siden, og så når man vælger produktet, kan man se en person der har det på!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Kristensen:
Jeg har også tænkt mig at selve produktbillede skal være det der bliver vist på gruppe siden, og så når man vælger produktet, kan man se en person der har det på!

Det syntes jeg lyder som en fornuftig ide.

Brug evt. stadig samme baggrund - ALA. som jeg linkede til på Greedy! Det syntes jeg ser pisse godt ud !:)

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Som fotograf syntes jeg selvfølgelig man skal sende sine produkter af sted til et rigtigt foto studie.

-men der er nok mange derud der gerne vil lege lidt med selv at tage billeder, hvis du vil have billeder af dine produkter på hvid baggrund, så går du i silvan eller bauhaus eller hvad du nu har i nærheden og køber to halogen arbejds lamper og en hvidt mørklægningsgardin - du bruger gardinet som underlag med en blød bue op til baggrund, så tager du de to halogen lamper, de vil sikkert være for skarpe i lyset, men så bruger du bare noget bagepapir, spændt ud i en bue foran lampen - så får du godt blødt lys.

en anden muilghed er at tage en stor papkasse og skære hul i siderne og sætte hvidt papir foran, og så lyse ind igennem det, prøv at google lightcube så forstå du konceptet.

Man kommer lang med de metoder, billederne bliver selvfølgelig ikke lige så gode som med prof udstyr, men hvis du er frisk så prøv at leg lidt med det.

MVH

Meik Jessen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)