Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes i det virker dumt med udendørs billeder?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer,

Jeg har valgt at ville tage model billeder af mine produkter. Jeg vil få nogle af venner til at stå med produkterne på.

Jeg synes ikke jeg har råd til at købe dyrt kamera og lærred og det hele. Så jeg vil udnytte den udendørs belysning.

Hvis jeg finder en fed lokation tror I så ikke det kunne blive udemærket, da er da noget som jeg kan differentiere mig på.

eks. http://www.shopsolbriller.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er en super ide! Jeg sider faktisk pt og kigger efter solbriller på nettet, men jeg har svært ved at se hvordan de ser ud på mig/ en person.

Bare kvaliteten af billeder er ok så syntes jeg du skulle få det gjort:) brug evt begge ting, både udenfor og inden for med en clean baggrund.

 

MVh

 

Per Jespersen

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

jeg får taget mine produktbilleder hos en fotograf. Så ja naturligvis vil jeg have begge ting, jeg synes bare selv det er svært at forestille sig hvor det ser ud, når man bare kan se produktet!

En af mine venner har et spejlreflekskamera så det kan jeg bruge til at tage nogle gode billeder!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god ide, få sat fokus på personen og brillerne og blur baggrunden tror jeg vil se fedt ud!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Billederne virker alt for amatøragtige pga. dårlig belysning samt manglende sminke af modellerne. Det virker jo på ingen måde lækkert og indbydende.

Der er jo nok en grun til at det tager 3-4 år at blive fotograf.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Billederne er jo lidt "pas-foto" agtige, og så er det vist begrænset hvor meget fed lokation der kommer med dér, - synes du ikke Wink

Du kunne vælge at lave nogle fede gruppefoto med noget større baggrund som introduktionsside til dine kategorier, og så istedet lave mere ensartede præsentationer evt. med en mannequin, - da typerne kan virke lidt forstyrrende. Medmindre du selvfølgelig har så mange venner at du kan finde nogle hvor brillerne rent faktisk klæder dem som person/type hver især.

Hvis det er bevidst at din shop skriger billigt, så var det måske en idé at forfine netop dét koncept, lidt ligesom de gule udsalgs T-shirt nogle butikker benytter.

Ellers skal du ud i noget mere ekstremt, som f.eks ansigtsmaling.

/Michael

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror i 2 har kigget på det forkerte.. det link i hans tråd er et eksempel, hans side er i hans signatur:)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forresten Kim, sender lige et forslag til dig pr. mail. tjek den lige :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav det lige som Ray-Ban har lavet det. Du skal bruge dit web cam og så kan du se hvordan de ser ud på dig Yes

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Lav det lige som Ray-Ban har lavet det. Du skal bruge dit web cam og så kan du se hvordan de ser ud på dig Yes

Ja det ville være smart! Genialt fundet på!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)