Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpressprogrammør søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et par plugins til Wordpress jeg skal have lavet.

Helt præcis har jeg behov for at lave en ny type "Page" i wordpress. Sådan at jeg har et menupunkt ved siden af de andre statiske sider, menupunktet leder mig til en side som så skal lave nogle databasekald og vise resultatet.

Det jeg har brug for her er ikke en programmør der gider sætte sig ind i Wordpress, jeg har brug for en som har prøvet det her før og kan bevise det. Derfor glæder jeg mig til at se nogle referencer hvor i har lavet nye indholdssider til Wordpress :)

I må gerne skrive på mmc@mc-solutions.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Kan du selv finde ud af at lave database-kaldet ?

For så er det jo nemt bare at lave en ny "template" (ex database)og smide det stykke database-kald ind i den template... Lave en ny side, og vælge at den skal bruge "template" database....

Det burde være piece of cake for en programmør som dig :-)

Og den side kan du jo sagtens have til at stå ved siden af de andre statiske sider, da den jo netop er en statisk side... (ellers kan du bare "hardcode" den ind ved siden af de andre menu-links)...

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej man! Nu kom Brian mig i forkøbet. Jeg havde ellers tænkt mig at foreslå..... Brian. Du er den der bedst kan finde ud af det, af dem jeg kender/har hørt og set om. Desuden et spændende podcast du lavede med Potter, Brian.

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg regnede selv med at kode det ... og satsede på at jeg kunne lokke en eventuel programmør til at give et erfaringsmæssigt indspark for en pizza/kopi af modulet, el. lign :)

Hvis du (eller andre) kan vise mig et modul som på en eller anden måde laver nyt indhold til Wordpress, så skal det være mig en fornøjelse at pille det fra hinanden og se hvordan det virker :)

 

Dbh

Mikkel

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kan stykke noget php-kode sammen, som laver et database kald, så skal jeg nok sørge for at sætte det rigtigt ind i en template...og en kopi af det database kald kode vil være fint for mig :-) - det kunne man måske godt bruge i andre sammenhæng..

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Kaltoft:

Ej man! Nu kom Brian mig i forkøbet. Jeg havde ellers tænkt mig at foreslå..... Brian. Du er den der bedst kan finde ud af det, af dem jeg kender/har hørt og set om. Desuden et spændende podcast du lavede med Potter, Brian.

/ Morten

Mange tak for de pæne ord :-)....

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk er det en applikation til at holde styr på IP Adresser, så der er en del databasekald indvoldveret :)

Men du siger "sætte det ind i en template"? Hvad har indhold med templaten at gøre? Jeg var af den overbevisning at den slags sku gå igennem et plugin?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nødvendigvis... læs om templates her ... http://codex.wordpress.org/Pages

jeg bruger ofte templates til at vise forskellige sidebars... se fx på http://brianbrandt.dk hvordan min sidebar skifter hver gang du kommer ind på en ny "statisk" side...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)