Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter 2009: De første 1.500 eksemplarer er sendt i dag

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Endelig - og efter lang tid venten kan jeg med slet skjult stolthed præsentere mit seneste lille projekt: Iværksætter 2009.

Jeg har lavet en fusion af "Iværksætterord" og "Kørebogen". Det er blevet til en lille håndbog for nye iværksættere, som er trykt i 5.000 eksemplarer (som inklusive papkasser vejer knap 600 kg.).

I dag fik vi pakket og sendt de første 1.500 eksemplarer ud til 1.500 storkøbenhavnske iværksættere, og nu er jeg rigtig spændt på, hvilken respons, vi får ud af det. Det er mit indtryk, at det, man får som nystartet med posten, mest er reklamer for A-kasser og rådgivning. Jeg håber, at Iværksætter 2009 vil hjælpe til at give et overblik over de mest almindelige spørgsmål vedrørende regnskab og administration.

Følg med i projektet:

Facebook: http://fb.ivbogen.dk

Hjemmeside: http://ivbogen.dk

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God ide, Anette. Det skal nok give pote. Held og lykke med det - og fortæl gerne hvordan det går :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fik jo lige et smugkig på bogen igår og fik tiden til at læse den idag. Hvis jeg havde fået den tilsendt dengang jeg startede ville jeg have brugt den meget, og senere hen som en let opslagsbog.

Held og lykke :-))

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anette,

Den fremstår rigtig godt og skrevet i en lettilgængeligt sprog. Det bliver spædende at høre om du opnår dit mål med initiativet!Yes

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Endelig - og efter lang tid venten kan jeg med slet skjult stolthed præsentere mit seneste lille projekt: Iværksætter 2009.

Jeg har lavet en fusion af "Iværksætterord" og "Kørebogen". Det er blevet til en lille håndbog for nye iværksættere, som er trykt i 5.000 eksemplarer (som inklusive papkasser vejer knap 600 kg.).

I dag fik vi pakket og sendt de første 1.500 eksemplarer ud til 1.500 storkøbenhavnske iværksættere, og nu er jeg rigtig spændt på, hvilken respons, vi får ud af det. Det er mit indtryk, at det, man får som nystartet med posten, mest er reklamer for A-kasser og rådgivning. Jeg håber, at Iværksætter 2009 vil hjælpe til at give et overblik over de mest almindelige spørgsmål vedrørende regnskab og administration.

Følg med i projektet:

Facebook: http://fb.ivbogen.dk

Hjemmeside: http://ivbogen.dk

 

 

Ikke for at være en "bussemand", men jeg kan da fortælle at ligeså snart man opretter et cvr-nummer er der masser af virksomheder der bombarderer dig med reklamer / "information" om regnskab og administration den dag i dag.

 

Men jeg ønsker dig da al mulig held og lykke.

 

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at være en "bussemand", men jeg kan da fortælle at ligeså snart man opretter et cvr-nummer er der masser af virksomheder der bombarderer dig med reklamer / "information" om regnskab og administration den dag i dag.

 

Jeg synes det lidt misvisende skrevet. Jeg ville blive glad for information - Det er nu halvandet år siden jeg fik CVR nr og jeg har kun modtaget en eneste reklame omkring regnskab. Da jeg ringede til dem anbefalede de at jeg fandt en tættere på :-)

Måske er det afhængig af hvilken branche man er i, jeg modtager udelukkende reklamer vedrørende byggematerialer.

 

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Arkitekt:

Det er nu halvandet år siden jeg fik CVR nr og jeg har kun modtaget en eneste reklame omkring regnskab. Da jeg ringede til dem anbefalede de at jeg fandt en tættere på :-)

Måske er det afhængig af hvilken branche man er i, jeg modtager udelukkende reklamer vedrørende byggematerialer.

Ditto her. Jeg er registeret som IT konsulentvirksomhed og internet handel og har stort set intet modtaget heller (bortset fra a-kasse). Men tror også det har noget at gøre med hvor man bor. Min "virksomhed" ligger i mit eget hjem. Midt i et kvarter med blandet villaer og rækkehuse. Intet industri eller kontor her.

Nu er det ikke første gang jeg starter op, men ville da helt klart have velkommet bogen med mere end kyshånd, da jeg startede som selvstænding første gang tilbage i 1997 (har været ansat mellem 2003 og 2009). Og jeg er da sikker på at jeg stadigvæk vil kunne lære en masse af den idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det kan være det er hjemmekontoret der ikke virker atraktivt - forståeligt nok!

 

Men jeg har nu skimmet og læst Iværksætter 2009 og fået lidt godt ud af det.

Har dog lyst til at nævne det sædvanlige "problem". Der er faktisk ikke rigtig noget der egner sig til en som mig. Man kunne kalde det 2 ud og tre ind behovet Big Smile Jeg drukner i alverdens oplysninger jeg ikke har behov for!

Ville egentlig gerne have et kursus i årsregnskab, for det var da helt til grin det jeg fik lavet hos revisoren. Men jeg orker ikke en hel dag med forplejning og overflødige oplysninger.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle jeres svar. Bøgerne er sendt ud med B-post, så det kan jo nok ikke nytte, at jeg sidder og venter på reaktioner allerede i morgen fra dem, jeg har sendt til. Men det er spændende at høre, hvad I siger, og jeg skal nok holde interesserede opdateret omkring, hvad jeg får ud af alle de portopenge Smile.

Hen ad vejen kommer der måske også hints til, hvordan vi kan forbedre fremover.

@ Arkitekt: http://regnskabsskolen.dk/individuel-undervisning

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link, det vil jeg huske når det bliver aktuelt igen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)