Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 09 - status på tilmeldinger og VIGTIGT om betaling

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Aminotastic 2009-gruppen har holdt møde i Valby Kulturhus her til aften. Det bliver rigtig godt, jeg glæder mig meget. Nye tilmeldinger hver dag - vi bliver mange - der sker mange ting - det bliver stort.

Workshops:

En enkelt workshop er allerede overtegnet, et par stykker er meget tæt på. Langt, langt de fleste af dem, der har betalt indtil nu, vil få workshops1. prioritet opfyldt både formiddag og eftermiddag.
En enkelt workshop er aflyst. De, som har tilmeldt sig en aflyst workshop, får prioritet 2 i stedet.
Se mere på http://aminotastic.dk på workshopsiderne.

Betalinger:

Vi er 160-170 deltagere (alt efter om vi tæller os selv med eller ej), og der kommer nye til hver dag.
Heraf har de fleste betalt. Men 11 har tilmeldt sig for mere end 10 dage side og ikke betalt. De har fået en reminder. Vi har i dag besluttet følgende:

Deltagere, som har tilmeldt sig men ikke betalt, skal indbetale senest den 2. juni 2009. Ellers bliver tilmeldingen slettet, for der kommer nye til hver dag, som kan få pladsen. Betalingsdatoen betyder altså mere end tilmeldingsdatoen.

Vi er bagud med faktureringen. Men det er stadig bankdatoen ved indbetalingen, der gælder. Regner med at være helt opdateret tirsdag.

Har du af særlige årsager brug for en anden aftale end indbetaling senest den 2. juni, så skriv til mig om det, find e-mailen på http://aminotastic.dk.

På gensyn den 6. juni :-)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lynhurtigt opdatering her mandag aften:

Vi har kun åbent for tilmeldinger, fordi visse, der har tilmeldt sig for meget lang tid siden, ikke har betalt. Og de mister deres plads. Ellers ville der nu blive spærret, da vi max. kan være 200 i salen. Så hvis du mangler at tilmelde dig, er det nu, det skal skal ske og tirsdag pengene skal overføres til Aminotastic-kontoen.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er beklageligvis forhindret i at møde op, så jeg har en billet liggende til den der først byder ind.

--- Billetten er solgt ---

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det samme kan jeg så fortælle,

skriv en PM, hvis du er interesseret i at købe min adgangsbillet til en fornuftig pris.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan man først se hvilke workshops man fik når man kommer derind?

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Med så mange deltagere, som ikke bare har prioriteret men også haft ønsker om, hvem de ville være sammen med og en hel masse andet, har det været et logistisk puslespil at få det hele til at gå op. Langt, langt de fleste har fået begge deres 1. prioriteter opfyldt.

I morgen ved indskrivningen får alle udleveret "billetter" til deres workshops. De, som har tilmeldt sig i allersidste øjeblik, f.eks. i løbet af i går og i dag, får billetter, der bliver til overs - ikke alle workshops er 100% fyldt, f.eks. skal SEO-holdene være i salen, og der er god plads. Skulle der være sket en fejl i registreringen, løser vi det forhåbentlig om morgenen, så alle bliver glade og tilfredse. Vi gør i hvert fald vores bedste.

På gensyn!

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart Klart, tak for svaret....

 

vi ses i morgen...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser frem til imorgen. jeg har dog stadigvæk ikke fået min Faktura eller "billit" Anette.. Jeg satser på jeg stadigvæk er velkommen, var nr. 60 der betalte.

Men jeg tropper op imorgen og hvis i nægter mig adgang sultestrejker jeg bare ;)

Godaften og vi ses imorgen:)

 

Mvh

Per Jespersen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Per: Du er på (og med ønskede workshops) og jeg kan ikke forklare, hvorfor lige netop du er blevet snydt for papirarbejdet.


Selvom en sultestrejke muligvis kunne tiltrække lidt charmerende opmærksomhed, har vi altså trykt billet også til dig.


På gensyn!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)