Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu sker det....

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 5 person

 

Der har været mange debatter om børnetøjsmarkedet online.... nu sker det så.... korthuset falder sammen fra nu og det næste halve år. Ophørsudsalg og andre udsalg er gået i gang - leverandørerne bliver kimet ned med aflysninger af ordrer.... og jeg er bare i så dårligt humør i dag....!

Giv mig styrken til at komme igennem det uden for mange skrammer.... og om på den anden side hvor solen begynder at skinne igen, og det igen bliver sjovt at have en netshop.

Mange hilsener Helle

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 12 person

POWNED!

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Så kan vi ha' en dårlig dag sammen! Har lige talt bare i min indbakke 5 nyhedsbreve der gir 30% på alt - en mdr. før vanligt udsalg.

SUK.

Vi er jo lidt nye, men kurven er da opadgående, dog noget langsommere end forventet.

Føler heldigvis ikke at vi har alt for mange varer selv - pyha

Hejsa fra luise

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

yusuf:

POWNED!

Det var da godt nok et barnligt og ufølsomt post at lave. Grow up

 

Topic:

Jeg syntes godt nok det er ærgeligt at det sker, det virker til at der har været mange problemer generelt med børne/tøj markedet fortiden.


Der har været en del fokus fra medierne på børnetøjs priser, har det været med til det?

 

Håber du klare dig igennem endnu en krise:)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg læste et eller andet sted, at antallet af graviditeter stiger i krisetider.
Det må jo i disse finanskrisetider betyde, at der indenfor en overskuelig fremtid bliver alvorligt brug for børnetøj i god kvalitet til fornuftige priser.

Det er nu, de alternative / skæve indgangvinkler skal findes.

Som Obama siger..  "YES WE CAN!"

Hav en god dag. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det ikke været i gang længe? Blandt de fysiske børnetøjsforretninger har krisen i hvert fald kradset gennem længere tid, og jeg har da også bemærket konkurser blandt producenter.

Men op med modet. For dem af jer, der holder ud, når træet bliver rystet, bliver spillebanen forhåbentligt noget bedre fremover.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

yusuf:

POWNED!

Synes du ikke, at du har andet at bruge din tid på?
Vis dog lidt respekt for andres indlæg.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gi det billigeste væk til børnehaver og tryk noget reklame på. Og få sponcorerne til og betale tøjet på den måde. I kan måske ikke få helt så meget for tøjet men i komme meget nemt af med det. Og jeg mener hvis netto fik tunet deres logo lidt så det bliver lidt mere børnevendligt er de oplagte. Kunne man ikke forstille sig at nåe mor ser lille peter i gul netto tøj at det ville have en indvirkning på hendes valg for dagens indkøb :) Vi har gjort det med arbejdstøj for lang tid siden. Det virkede faktisk.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er faktisk rigtigt, det har jeg også læst....

ALLE AMINOER LAV NOGLE BØRN....Stick out tongue

Ok, nød til at se lidt humoristisk på sagen!!!!! Og hey, det er jo onsdag.

Hold ud Helle - kan man klare sig modgang, så blir det sjovt senere.

LuiseSmile 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Gi det billigeste væk til børnehaver og tryk noget reklame på. Og få sponcorerne til og betale tøjet på den måde. I kan måske ikke få helt så meget for tøjet men i komme meget nemt af med det. Og jeg mener hvis netto fik tunet deres logo lidt så det bliver lidt mere børnevendligt er de oplagte. Kunne man ikke forstille sig at nåe mor ser lille peter i gul netto tøj at det ville have en indvirkning på hendes valg for dagens indkøb :) Vi har gjort det med arbejdstøj for lang tid siden. Det virkede faktisk.



Hej Thomas,
Det er faktisk er rigtigt godt forslag. Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)