Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Spinner:

Heheh, hvorfor jeg selv har a hva for noget?

Jeg betaler B-skat, men indbetaler jo A-skat for en medarbejder hvis det er det du mener?

Jeg har en HA uddannelse, og er da generelt ikke dum til tal og skat osv. Og igen. Jeg sidder på min flade i 14 timer i døgnet, og har desuden interesse for økonomi.

Disse ting kombineret med, at jeg synes at det er lidt dyrt at betale 3500 kr pr kvartal samt yderligere ca 4500 kr for at udfærdige årsregnskab og beregne skat..., ja, så kommer der sådan et indlæg som jeg har startet tråden med:-)

Jamen det må du undskylde, at jeg misforstod dig.

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skidt pyt.

Jeg er glad for alle svar, og specielt de svar, der ser mere nuanceret på tingene:-))

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Hej Spinner, det kan både gøres gratis.

...

jeg har selv rigtig gode erfaringer med de gratis.

Hej Delinda

I dit link "gratis" henviser du til søgning på Accounting på Open Source-udviklingsportalen SourceForge.net.

Umiddelbart finder jeg det svært at skulle vælge mellem de 746 projekter - et eller andet sted befinder FriFinans sig, som det eneste danske regnskabsprogram på SourceForge.net, som jeg kender til. Men de er ikke helt færdige endnu.

Hvilket gratis produkt bruger du, Delinda - og kan det dansk?

Selv udvikler vi SALDI, som også er Open Source. SALDI-softwaren kan frit hentes fra vores FTP-server på adressen ftp://ftp.saldi.dk/saldi og lettest installeres på Linux.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig evt også på www.e-moms.dk, så har du lidt mere at sammenligne med.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)