Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dotcomagency.com - hold kæft hvor er det latterligt !

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige og river mig selv i håret over dotcomagency.com. Det er et "køber-domæner-og-sælger-dem-til-overpris"-firma.

Kan det virkelig passe at de kan opkøbe tusindvis af domæner og sælge dem til overpris. Det er selvfølgelig nogle gode domæner de har, så pengene kan man tjene hjem igen, hvis man er dygtig nok. Men alligevel, findes der ikke et sted man kan klage? Mener ikke at de burde have retten til et domæne, hvor de ikke viser andet end reklamer.

Det domæne jeg ønsker at købe, ønsker de den vanvittige pris af €38,000 !!!!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Ja den slags er pisse groft. Min nabo har et hus til salg og han vil have 1 million $ for det.
Hvis du finder et sted at klage, så sig til, for så vil jeg også klage over prisen på hans hus.
Forøvrigt har jeg et par domænenavne til salg. saxis.com, boxis.com, buzzbid.com og vel 20 andre.
Du kan få dem til priser fra 10.000 $ pr. stk. ;-)

Dbh Martin

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæhæ.

Den slags firmaer er PISSE-irriterende, men der er ikke rigtig noget at klage over. Det er trods alt ikke ulovligt at være irriterende :-)

Sådan er verden desværre og sådan har det altid været. Det er først til mølle. Læg iøvrigt mærke til, hvormange af de helt gode domæner i DK der tilhører TDC og Cybercity. De var først til fadet.
Det er også pisse-uretfærdigt at nogle godsejere for 300 år siden fik et gods foræret af kongen, så vi andre er afskåret fra at bo der. Eller er det?

Jeg forstår godt din frustration, men du må bare op på hesten, finde på et genialt ledigt domænenavn og så vise at DU kan lave bedre business, end dem med de gode domæner :-)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde nok heller ikke rigtig regnet med et svar, havde bare brug for lige at lukke lidt gylle ud, i stedet for at rive mig i håret - det skulle helst gerne holde et par år endnu ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin har ærgerligt nok ret - I buy the shit I own the shit, you buy the shit you own the shit...

Følger dog også din irritation, jeg sidder og er ved at få udviklet et internationalt site og mangler det virkelig gode navn - alt synes bare taget og mange af de fede kombinationer kan jeg finde tilsalg på forskellige sider så som buydomains.com. Jeg ville meget, meget hellere bruge pengene på noget fed udvikling, markedsføring eller bare på mig selv, men jeg ender nok med at kaste håndklædet i ringen og købe et af domænerne - hvis ikke jeg vil nøjes med noget semi-godt der endnu ikke er registreret :-)

Et lille tip jeg dog fandt ud af; jeg forespurgte på det navn hos buydomains.com og da jeg fik prisen og fik navnet vendt lidt i hovedet, så ville jeg alligevel ikke have det. Buydomains har dog læst e-lektien og ved det skal kaste mail med gode tilbud efter mig. Da jeg efter 7-14 dage ikke have reageret på tilbudet, kunne de pludselig tilbyde lidt rabat og da jeg heller slog til der, så kunne de sørme ringe til mig og give et endnu bedre tilbud.

Når jeg finder det rigtige navn, så venter jeg lige et par uger mens jeg spiller kostbar :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

På et andet forum hørte jeg om en der fik forhandlet sig frem til 65% rabat hos buydomains.com.

Som alt andet til salg, er udgangsprisen bare et oplæg til forhandling ;-)
Og domænehandlerne er også mærket af krisen ;-)

Men €38.000 er selvfølgelig et barskt udgangspunkt...

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Var der noget at gøre, hvis det var et .dk-domæne?

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej kun hvis domænet krænker tredjemands rettigheder F.eks. hvis det er et andet firmas varemærke, firmanavn eller lignende, eller tæt på.
Du kan læse mere om reglerne på dk-hostmaster.dk

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ulovligt at eje et .dk-domæne som er i dvale, hvis det er registreret efter 2005. Hvis det er registreret inden 2005, så er det først ulovligt i 2010. Det er tilmed ulovligt at registrere domæner med salg for øje.

/Shock

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Shock:

Det er tilmed ulovligt at registrere domæner med salg for øje.

Det skulle fandme gælde for alle domæner - har der slet ikke været noget på tale om noget lign. for .com-domæner. Hvem administrerer egentlig .com, altså ligesom DK-Hostmaster administrerer .dk?

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)