Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone og Thailand

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folk herinde på Amino :) Jeg er helt ny til siden, så fortæl mig hvis dette er et forkert sted at ligge det her spørgsmål :P

 

Mit spørgsmål lyder, jeg skal til Thailand snart, 25. juni, og jeg kunne smadder godt tænke mig en iPhone. Så ville høre om det er muligt om man kan købe en iPhone dernede, tage den med hjem og så virker den her i DK med dansk abbonement?

Det er er ligemeget hvad  der skal til, så længe den bare ikke går i stykker af det.

 

P.S. Nogen der ved hvordan man ser forskel på en ægte og en uægte iPhone? Har hørt nogen sige at fake er lidt længere i bunden, men andre ting man skal lægge mærke til når man køber en iPhone dernede?

 

Tak på forhånd.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lauritz,

Ja, du kan sagtens købe en IPhone i Thailand og den virker fint herhjemme - MEN!

Det er dyrere at købe den i Thailand end herhjemme, da de ikke sælges med tilskud dernede. Desuden kan du kigge i vejviseren efter garantien og endelig - får du en IPhone på engelsk og thai, men du vil vel gerne have dansk i den?

Glem det - lige nu!

Der er intet sparet og du har ingen garanti for noget. Desuden tager de nok fusen på dig, eftersom jeg forstår at det er din første rejse til Thailand.

Med venlig hilsen

Flemming (der har været i Thailand 20 gange og bosat der tidligere)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været dernede en gang før, men det var for laaang tid siden :)

 

Men du siger altså der ikke er noget at spare dernede? Så, det vil være smartere at købe en herhjemme, på grund af garanti og pris

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lauritz:

Men du siger altså der ikke er noget at spare dernede? Så, det vil være smartere at købe en herhjemme, på grund af garanti og pris

Nemlig!Yes

Mobiltlf. er mindst kr 1000 dyrere end herhjemme.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv altså :( Nu lytter jeg til dig, går ikke for meget op i det, men tror nu jeg tager et kig alligevel efter en :)

Det kunne jo være man fandt et sted, hvor du alligevel sparede nogle penge :P Men tak for info.

 

Men ved du om det er muligt, at købe en /låst/ulåst iPhone, tage den til Danmark, unlock den så man kan køre med Telia? Min onkel købte en i New York, som han kunne tage til DK, ved ikke lige hvordan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyt til manden, der er intet at spare.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er i et større IT shopping center i Bangkok, kan du godt finde nogen til at låse den op for dig - hvis den er låst (tvivler).

De sælger dem også brugt, hvis det har interesse.

Mvh,

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)