Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statsautoriseret revisor til mindre virksomhed søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har en mindre virksomhed, et ApS, og  jeg ska bruge en ny statsautoriseret revisor. Jeg er træt af at være en lille kunde i et stort revisionsfirma.

Inden der kommer en diskussion om, hvorvidt jeg kan nøjes med en ikke-statsautoriseret revisor - så er situationen, at jeg løser opgaver for flere ministerier, og derfor har jeg brug for den "blå-stempling", der ligger i at det er en statsautoriseret revisor, der sætter sin krusedulle ;o)

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok - men den blåstempling kan en registreret revisor også give. I bund og grund er det ikke spørgsmålet om det er den ene type godkendte revisor eller ej man benytter (snart vil begge grupper hedde godkendte revisorer). Det handler om personlig kemi og om man taler samme sprog.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har du ret, jeg ved ikke så meget om detSmile

Men jeg har ofte været i  kontraktsforhandlinger, hvor der skal vedlægges tidligere årsregnskaber, og her har man indikeret, at man helst ser, at det er en statsautoriseret revisor. Det har jeg derfor også haft hele tiden. Er bare ikke tilfredse med dem jeg har nu.........

 

 

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Katja.

Jeg har en fantastisk anbefaling til en statsautoriseret revisor, som er imponerende dygtig til sit fag, og som samtidig fører en yderst sympatisk prispolitik.

Du er velkommen til at skrive til mig på kt@meeho.dk og høre nærmere.

Dbh. Kasper

Alt det bedste,

Kasper.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg såmænd også godt give dig da jeg har flere statsaut. revisorer i mit netværk men hvor i verden er vi ? 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Holder til i København

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Det kan jeg såmænd også godt give dig da jeg har flere statsaut. revisorer i mit netværk men hvor i verden er vi ? 

Med en scanner, mail og en telefon er det vel næsten underordnet.

Jeg har valgt en revisor laaangt væk - men han har mange klienter i min branche, og det gik jeg mere efter.

 

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg på sin vis godt følge dig i, og så alligevel ikke. Det afhænger meget af omfanget og arten af den bistand som efterspørges/er nødvendig.  Taler vi bare om et årsregnskab + revision kan den personlige kontakt være af mindre betydning men taler vi om egentlig rådgivningsopgaver, der hvor revisoren virkelig kommer til sin berettigelse og kan have en nytteværdi, så er den personlige dialog og sparring vigtig. Man kan ikke "ping ponge" på samme måde over mail som man kan direkte face to face. Jeg ved det fra mig selv .Tidligere arbejdede jeg for nogle af de store "jyske firmaer" og meget  foregik over mail og pr. telefon. I dag er jeg ude i revisionsvirksomheder. Jeg er betydeligt tættere på revisorerne og problemstillingerne i dag end dengang.   

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Jeg har valgt en revisor laaangt væk


For nogen er den anden side af fjorden langt væk!Big Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)