Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på personlig hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Så kom mit nye portfolio site endelig online. Jeg ville derfor rigtig gerne høre jeres mening om den. Ris og ros er selvfølgelig velkommen.

www.assentorp.com


God dag.

Med venlig hilsen
Peter.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville da være dejligt med bare LIDT feedback, vil gerne vide om jeg bør ændre noget...

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot

Eneste lille ting som plager mig er skrifttypen :D

Resten er overskueligt og ligner en "portefølje" som den skal.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, brødskrift-typen er ikke nem at læse – vælg hellere en uden seriffer. Ellers ikke de stor kommentarer Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Peter

Visuelt syntes jeg din side ser  lidt "roddet" ud, men det gik op for mig, at det er fordi du bruger en reference-hjemmeside som front. Måden du præsenterer hjemmesiderne virker godt, men jeg synes din egen hjemmeside ville se bedre ud hvis man fra starten, visuelt, får præsenteret dit eget firma og ikke  nogen du har arbejdet for (Du kunne f.eks lave noget der i stilen matchede sommerfuglene i din header) Jeg troede ”The Blast” var dig, og det forvirrede mig lidt. Håber det giver mening.

Jeg synes ellers rigtig godt om din hjemmeside. Den er brugervenlig og enkel;  Dét kan jeg li´ ;-)

Ha´en god dag.

Venlig hilsen

Katja


Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterGreve:

Hej med jer.

Så kom mit nye portfolio site endelig online. Jeg ville derfor rigtig gerne høre jeres mening om den. Ris og ros er selvfølgelig velkommen.

www.assentorp.com


God dag.

Med venlig hilsen
Peter.

Hej Peter

Jeg synes dit site ser rigtig godt, ligesom de øvrige sider du har lavet. Brugervenligheden er i top, det fungere fint med at man først bliver præsenteret for de sider, som du har lavet på en overskuelig måde. Hvis man kan lide hvad man ser, og vil vide mere, skal man nok finde de relevante oplysninger nederst på siden. Alt i alt en god side, måske burde du tilføje en kontaktformular direkte på din kontaktside, så det er lettest muligt at kontakte dig Smile

 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig ikke så meget om at siden er sort, herudover så tog det lidt tid før jeg fandt menuen med de øvrige sites du har lavet i højre side. Burde nok være i venstre.

 

Morten

www.skolesmart.dk

 

Morten

www.skolesmart.dk

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt tænkt på det med brød-teksten, ændre den senere i dag så. Altid godt med en second-opinion på tingene...

Katja, jeg synes da overskrifterne i toppen viser hvem jeg er, måske burde jeg indsætte noget billede. Men synes mine referencer skulle være blikfanget på siden.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

. . Jo, du har ret. . Mit første-gangs indtryk var bare at referencen tog min første opmærksomhed, så jeg ikke "opdagede" din header før efter noget tid, men det er jo et spørgsmål om sekunder, og selvfølgelig også et spørgsmål om smag. M.h.t blikfanget af dit eget navn tror jeg det vil hjælpe meget når du evt får ændret fonten.

:-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg var lige inde på din hjemmeside. Det ser jo super ud med baggrundsbilledet!

Venlig hilsen

Katja

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)