Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bank?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Er der overhovedet nogen der er tilfreds med Danske Bank?

 

 

Jeg har kun haft problemer med dem?

 

 

Jeg syntes aldrig jeg har fået en ordentlig service

 

Eksempel.:

 

Jeg spurgte min daværende bankrådgiver om der var nogle fordele ved en Firmakonto som jeg måske kunne bruge til noget

 

 

Hvortil han med et Hånelig latterbrøl og i et meget nedladende tonefald skreg ud over butikken så samblige kunder blev forskrækket

 

"At nu var jeg jo ikke en vognmand med 10 lastbiler - så han ville ikke spilde sin tid med at forklare noget jeg aligevel ikke ville kunne forstå"

 

Så skiftede jeg bank til Sparekassen Kronjylland - Og dem er glad for

 

Dog har de en afdeling der ikke ved hvad der er op og ned på nogle ting og tonen er ligeså nedladende som i Danske bank

 

Men min faste rådgiver er dygtig så jeg skifter ikke selv om jeg har tålt meget fra den anden afdeling

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror generelt det er en god ide at holde sig lagt fra storbankerne (nordea og danskebank)
Sidst jeg skiftede bankrådgiver (havde samme både privat og professionelt?!!) i nordea, tog det næsten et ½ år før det gik op for hende at min personlige kassekredit ikke var firmakontoen!
Det blev udtrykkeligt pointeret gentagende gange, men mine personlige forhold var ikke lige så vigtige at det var noget hun kunne bruge energi på at gå at huske på eller i det mindste skrive ned.
Udover det har jeg et 4 sider langt klagebrev til at ligge indeholdende alt fra opkrævede gebyrer som ikke var berettigede (det skete 5 gange hvor de refunderede pengene fordi de udemærkede var klar over at de ikke var berettigede til dem), hun var sur stort set hver gang jeg snakkede med hende, hun ignorede aftaler, hun glemte møder og telefonopkald, etc. der var nærmest ikke noget der var som det skulle være. Til sidst var det faktisk umuligt at drive virksomhed gennem dem, det er fanme pinligt at skulle fortælle en kunde/samarbejdspartner at man ikke lige kan sige noget om et givent projekt fordi ens bankrådgiver ikke lige syntes at man var vigtig nok til at hun ville ringe tilbage til aftalt tid!

Nu har vi skiftet bank til vestjyskbank. Der er de venlige, har ikke oplevet de har trukket penge uberettiget, de viser interesse i en som person både personligt og professionelt. Vores erhvervsrådgiver ved hvem jeg er hvis jeg præsenterer mig med for og mellemnavn. Så  jeg ringer op præsenterer mig og samtidig finder han vores konti/oplysniger. Det er fanme service.

Vigtigste råd til ivæksætterer, gå langt uden om Nordea, de gider dig ikke og det skal de nok eftertrykkeligt gøre dig opmærksom på!

Peder

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg taler af meget stor erfaring - gå langt uden om Nordea - de er ikke erhvervsvenlige men erhvervsfjendtlige!!

Derudover har jeg talt med tre andre iværksættere gennem de sidste år, der også har haft nogle bitre erfaringer med Nordea - de er absolut ikke værd at bruge krudt på, for basicly er de kun ude på én ting, at røvrende dig mest muligt på kortest tid... og kommer du ind i en lidt turbulent periode, ja så lukker de alle dine konti og bruger deres klausul om at kunne opsige dig med 14 dages varsel og indkræve kassekredit, lån, whatever.

Jeg tror egentlig aldrig rigtig Nordea og jeg bliver enige om hvordan verden er skruet sammen...

Til gengæld kan jeg kun anbefale Nykredit, deres prispolitik er helt rigtigt snedkereret, telefon & mail-service er HELT i top og generelt så virker det bare hos dem. Deres netbank er også i en klasse for sig selv hvad angår hastighed, brugervenlighed og design.

 

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)