Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bank?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er glad for BG Bank selvom de og Danske Bank er det samme idag...
Er glad for deres service og netbank der bare virker...

Og dog møg sur på Nordea (de stjæler ens penge "sætter ens konto i minus uden grund").

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er dog ingen tvivl om, at det er en dum
proces, og bankerne kunne sagtens lave et mere tidssvarende system med
bedre muligheder, men når alle banker har den samme begrænsning, så har
de bare ikke noget incitament til at gøre det.

Det har du jo nok desværre ret i, hvor træls det så end er for os. Jeg kan godt se argumenterne med at der måske ikke må foretages nogen ændringer, men alene det at man kunne gå ind og se et snapshot af dataene før opdateringen, ville være rart. Ofte når jeg skal på netbank er det udelukkende for at afstemme betalinger, det burde der vel ikke være noget problem i at få gjort muligt.

Med hensyn til netbank er mine krav dog en god
sikkerhed, en brugervenlig løsning, hvor man kan være effektiv, og
mulighed for at benytte andre browsere.

Brugervenlighed og browser kompatibilitet finder jeg også meget vigtigt. Jeg benytter mig til daglig af Djurslands Bank og Frøs (som bruger portalbank). Sidstnævnte må jeg bruge IE til, hvilket irriterer mig grænseløst, og førstnævnte synes jeg er lidt noget rod at navigere i.

Jeg er altså rimeligt sikker på at Danske Banks netbank har døgnåbent.

Kunne du ikke lade det komme an på en prøve, næste gang du leger natteravn? :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring og spørg deres hotline om de har døgnåbent, de må have svaret... Glem sælgerne i banken, de ved det oftest ikke og skal undersøge det først (taler af erfaring fra Nordea).


Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Snakker vi stadig Danske Bank? Her er svaret fra deres hjemmeside:

 

Spørgsmål
Hvornår er netbanken åben?

Svar
Netbanken er åben 24 timer i døgnet hele ugen.

Hver søndag fra kl.00.00 til 06.00 kan du, på grund af teknisk vedligehold, opleve begrænsninger i brugen af de forskellige funktioner i netbanken.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Netbanken er åben 24 timer i døgnet hele ugen.

Fornemt at der er en der kan tænke længere end os andre, og gå ind og tjekke deres webside :)
Jeg synes det er en klar fordel, men som Troels nævner er det ikke lige det jeg ville vælge at skifte bank for.
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-08-2006 15:15:50
Forfatter: Sune Christesen
Fornemt at der er en der kan tænke længere end os andre, og gå ind og tjekke deres webside :)
Jeg synes det er en klar fordel, men som Troels nævner er det ikke lige det jeg ville vælge at skifte bank for.

Vi kan hurtigere blive enige om, at der er ideel konkurrence på det finansielle marked, hvis netbanken er et af de vigtigste parametre for at differentiere sig fra konkurrenterne.
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan som Lone helt klart anbefale Merkur Bank! De har været en stor hjælp for os og en fantastisk samarbejdspartner...

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har overordentligt gode erfaringer, dog fra min privatøkonomi, med at skifte til Sparbank Vests Københavnerafdeling.

 

Deres netbank er ikke på omgangshøjde med Danske/BG (som er den samme), men de er til gengæld sultne efter nye kunder, venlige og interesserede - hvilket er en afgrund af forskel til Danske/BG, som per definition hader alle kunder, der ikke leverer en milliardomsætning.

 

Jeg har faktisk oplevet min tidligere BG-bankrådgiver direkte sige, at de var pisseligeglade med småkunder: "For det kan du godt regne med, at de også er I de andre banker!" - de ved udmærket at man får elendig service hos alle de store banker, så hvorfor anstrenge sig?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale Jyske Bank (den bruger jeg selv). De har en fremragende netbank, der fungerer således:

Du får en personlig kode samt et nøglekort. Du logger ind med CPR + dit nøglekortnummer. Herefter med en nøgle + din kode. Hver transaktion kræver en ny nøgle fra nøglekortet, og hver nøgle bliver kun brugt 1 gang.

Derfor kan du roligt bruge din netbank fra en anden computer end din egen. Andre kan ikke logge ind uden at have dit nøglekort, selvom de har opsnappet din kode, cpr og nøglekortnummer.

Skulle du have mistanke om at nogen har opsnappet info, kan du anmode om at ændre kode samt få et nyt nøglekort - altsammen gennem netbanken.


Jeg oplever god service. Det er rart, at de kører konceptet således at du praktisk har 1 konto, som kan opdeles i flere underkonti. Hvis du i gennemsnit har overskud, kommer du altså ikke til at betale renter af udlån, selvom du har underkonti med underskud.

Renten er ikke skidt. Kan findes bedre, men er acceptabel (kan ikke huske den nøjagtige, men jeg kan huske at jeg ikke er utilfreds)

Bare mit forslag...

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Shanghai, Kina
Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)