Er glad for deres service og netbank der bare virker... Og dog møg sur på Nordea (de stjæler ens penge "sætter ens konto i minus uden grund"). |
Der er dog ingen tvivl om, at det er en dum
proces, og bankerne kunne sagtens lave et mere tidssvarende system med
bedre muligheder, men når alle banker har den samme begrænsning, så har
de bare ikke noget incitament til at gøre det.
Det har du jo nok desværre ret i, hvor træls det så end er for os. Jeg kan godt se argumenterne med at der måske ikke må foretages nogen ændringer, men alene det at man kunne gå ind og se et snapshot af dataene før opdateringen, ville være rart. Ofte når jeg skal på netbank er det udelukkende for at afstemme betalinger, det burde der vel ikke være noget problem i at få gjort muligt.
Med hensyn til netbank er mine krav dog en god
sikkerhed, en brugervenlig løsning, hvor man kan være effektiv, og
mulighed for at benytte andre browsere.
Brugervenlighed og browser kompatibilitet finder jeg også meget vigtigt. Jeg benytter mig til daglig af Djurslands Bank og Frøs (som bruger portalbank). Sidstnævnte må jeg bruge IE til, hvilket irriterer mig grænseløst, og førstnævnte synes jeg er lidt noget rod at navigere i.
Jeg er altså rimeligt sikker på at Danske Banks netbank har døgnåbent.
Kunne du ikke lade det komme an på en prøve, næste gang du leger natteravn? :)