Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ScanNet webshop - ny udgave ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen !

 

Jeg har flere gange hørt rygter om at ScanNet er ved at udvikle et helt ny webshop system, som virkelig skulle sparke r.. i forhold til det gamle.

Det nye system skulle ikke være kompatibel med det gamle, så alle produkter mv. skal flyttes over, hvis man ikke vil fortsætte med det system de kører nu.

 

Det var en ScanNet medarbejder som fortalte mig om det pr. telefon omkring sommeren 2008 og de forventede lancering omkring i 2009. Jeg har også senere snakket med en anden medarbejder og han kunne bekræfte, men ellers ikke sige mere.

Er der nogle som har hørt lign. rygter eller har nærmere oplysninger ? ScanNet holder kortene tæt, så dem kan jeg ikke rigtig få oplysninger fra. Sad

 

Jeg benytter selv ScanNet webshop og har gjort det siden 2003. Men synes efterhånden at det er forældet og mangler funktioner + optimal SEO.  Så hvis de ikke snart kommer med noget nyt, så er jeg klar på noget helt andet end ScanNet.

 

Med venlig hilsen

MORI

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var også en Scannet medarbejder som skrev til mig at de ville komme med noget nyt i 2009, men der blev ikke uddybet yderligere.

Men kunne være super dejligt for er helt forvirret over hvilken shop jeg skal have :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)