Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en programør..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Jeg er træt af hele tiden at skulle lave et nyt oplæg, da jeg hvergang skal skive med folk og så pludselig høre man ikke fra dem. Så vær sød at læse oplysningerne og skriv kun hvis det er seriøst. På forhånd tak.

 

Jeg har en ide som jeg skal have udviklet, som henvender sig til økonomibranchen.

Jeg skal have lavet en hjemmeside hvor brugere kan oprette sig  og bruge programmet.. Indtil videre har jeg 2 exel filer som skal ligges ind på siden, det skal være sådan at folk kan gemme i det.

Jeg regner med at der skal være en forside, kontakt, partner og hjælp, samt login system.. Der skal også være sådan at jeg nemt kan ligge banner ind på brugernes side..

Jeg har kontaktet nogle banker som gerne vil tilbyde deres kunder det, så det eneste der mangler er selv siden.

Efter som jeg er på S.U. mangler jeg en som kan hjælpe mig med en hjemmeside. Jeg har ikke rigtig nogle penge og gøre godt med, så det skulle helst være sådan at du er tilfreds med at få noget reklame.

Glæder mig til at høre fra Jer.

Mvh Marc

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marc, det lyder spændende.

Men dine oplevelser med folk der pludselig forsvinder kan muligvis have noget at gøre med den del du vil ligge i projektet, som belønning for den programmør der vil påtage sig opgaven.

Faktisk beder du om gratis hjælp, hvorefter du har forhåbning om at tjene godt ind på reklamer overfor brugerne, eller ved at sælge systemet - hvor ligger guleroden for udvikleren? at vedkommende kan få noget reklame, mon dog.

Derfor mener jeg at du kraftigt skal overveje om projektet er seriøst nok til at du vil delfinansere projektet - også selvom du er på SU - hvor der er vilje er der vej, og det tror jeg vi har set talrige eksempler på her på Amino.

Jeg ønsker dig held og lykke.

Vh
Henrik 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Tak for dine ord.. Der har også været nogle som er kommet med en pris jeg syntes var fair, men når der så skal laves noget kan man ikke få fat i dem..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)