Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af IT

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingram Micro - IT
Tech Data - IT
Actebis - IT & AV
Rosenmeier - AV
DCS - IT & AV

Tilbehør
Boston - IT
Aurora Group - IT & AV

De fleste tilbyder dropshipping.

Det du skal være opmærksom på, er at størstedelen af IT forhandlerne bruger disse distributører, faktisk medfører at du på ingen måde kan konkurre på prisen, medmindre du har kapital til at købe i større mængder.

Som sagt tidligere i tråden skal du gøre skille dig ud, om det er ved at ramme de lokale virksomheder målrettet, eller at yde en større service (som næsten alle alligevel proklamerer med og prøver at efterleve) eller om du skal arbejde indenfor en specifik varegruppe. 

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den dejlige liste af leverandøre jeg kan benytte :P

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problem :O)
De fleste stiller nok krav om gyldigt CVR nummer, samt at det er brancherelateret før de godkender dig i deres kundeshop.

Actebis stiller vist ligeledes krav til et køb på min 25,000 i kvartalet, 

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan desværre være svært med en webshop, hvis den ikke skiller sig lidt ud fra mængden.

Men hvis du er interesseret i at sælge 10GB E produkter som f.eks. (switche, ip san, NICs), så lad os høre. Prismæssigt ligger de måske lidt højt til hr. og fru Danmark, men hvis du har kontakter til firmaer, så er 10GB E helt klart en fremtid. Vi er importører af nogle af de bedste produkter på verdensplan.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa C.K.N

Jeg vil give dig et virkeligt godt råd!

Tilbyd dine kunder pissegod service og handel så dit hardware forbrug via de store på edbpriser.dk / gate2prices.dk, og læg så en fornuftig avance oveni når du sælger videre til dine kunder. At begynde med at lege hardware pusher med website og det hele samtidig med at du bruger de traditionelle leverandører vil bare betyde at du kommer til at smide en masse tid, penge og energi i noget som ikke bliver til det vilde..

Hvis du elsker at servicere folk, så begynd på det.

Hvis det er hardwaren du elsker at rode med så fokuser på det..

Men lad være med at starte en webshop fordi du regner med at tjene de vilde penge på det.. både midtdata, shg, multimedia world og flere af de store væltede med tiden, og de gjorde det fordi markedet var for presset til at du kan lave en profit der gør det muligt at vækste fornuftigt.

 

Dbh

Brian Knudsen

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

 

Vi kan tilbyde dig dropshipping på en masse produkter, især roccat og razer er vi leveringsdygtige af.

Send mig en mail på morten@improved.dk hvad jeres behov og ønsker er så sender jeg dig et tilbud.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)