Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min shop ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har min webshop www.dinnaturshop.dk med økologiske og plantebaserede hud- og hårplejeprodukter.

Jeg håber I kan give mig Ris og Ros til min shop, er der noget jeg kan forbedrer min shop med ?

Hvordan syntes I shoppen ser ud ?

Tak for hjælpen :0)

mvh ConniA / DinNaturShop.dk

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Conni

 

Først: det er lige et udvalg efter mit hoved Smile Jeg bliver helt sikkert kunde!

Derefter (ris og ros blandet):

 - Fonten er lidt for lille. Prøv om den kan gøres større.

 - Fint, at man kan se både kategorier og mærker i menuen på forsiden

 - Få tilmedingen til dit nyhedsbrev frem på forsiden. Jeg skulle lede, for at komme til at tilmelde mig

 - Jeg fik derefter en fejl, da jeg tilmeldte mig dit nyhedsbrev.

 - Fin idé med en gave, når man køber for mere end x kr. og med en bonusordning - det er sådan noget, der virkelig får en som mig på krogen Yes

 - Prøv at lave lidt mere afstand mellem billederne / produktvisningen. Eller evt. mindre billeder. Det bliver let lidt rodet at se på. Eksempel her: http://www.dinnaturshop.dk/shop/cottage-garden-38c1.html

 - Der er alt for meget tekst på forsiden - få det ind under nogle af menuerne. Den er rigeligt, at mærket beskrives når man klikker på mærkets kategori.

 - Der er alt for mange menuer foroven - det bliver for uoverskueligt. Prøv om nogle af dem kan merges.

 

..og eller glæder jeg mig til at modtage nyhedsbrevet.

Hilsen fra Hanne

 

 

NetMama.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din shop.

Den ser fin ud, ligner en standard shop (dette kan være godt / skidt ) Det det handler om er at den fungerer.

Syntes det er godt du viser produkter på forsiden, det ville være fedt hvis der var en knap under produkterne der hed "læg i kurv",Ligesom du har på alle undersiderne.

Den tekst du har skrevet med :"Du finder produkter til baby- og børnepleje, kropspleje og solpleje.
Eksklusive ansigtsprodukter, som reparerer, renser, genopbygger og opstrammer. Også til mænd. 
Plejende og velduftende badeprodukter, som giver en ren silkeblød hud og velvære til krop og sjæl. 
Skønne massageolier og cremer til ømme muskler, led og gigt m.m. Special cremer til eksem og psoriasis. 
Velduftende og effektive rengøringsmidler.
Alle produkter indeholder naturligvis INGEN hormonforstyrrende/celleforandrede stoffer, kunstige farve og parfumestoffer, samt syntetiske konserveringsmidler såsom parabener. " Kort det ned, en god brugervenligeheds regel er:

  • Fjern ½ delen af alle ord på hver side, der efter fjern så ½ delen af hvad der er tilbage. Dette er rigtigt svært. Folk får bare ikke læst så meget tekst. Det bliver kun skimmet. Pladsen kunne du have brugt på at vise et banner eller andre produkter.

Overvej at modtage flere betalingskort, da der er mange der har VISA, MasterCard, VisaElectron m.m. og ikke alle normale pastasalat danskere der har Dankort.

Jo flere kort du modtager jo større chance er der for at folk kan købe dine produkter.

Hvis din shop bliver en succes, kan du evt. investere lidt penge i et helt uniks design. !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden ser jeg at i ikke tager imod visa electron. Da jeg er under 18 og kun har mulighed for at betale med det.

Når jeg er inde på vis kurv blive jeg en smule forvirret, de ting som jeg har tænkt mig at købe ses kun som et lille billede, mens der kommer flere store billeder, du måske er intereseret i.

Ellers kan jeg godt lide at i skriver meget om jeres produkter, og alting er på danskt. Har set nogle eksempler på hvor nogle bare har kopieret en engelsk tekst, og så ikke oversat det, eller måske kun en del til danskt.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot side :) må umiddelbart give de andre ret i at der er for meget tekst på specielt forsiden :) skriften er jeg dog heller ikke vild med :) men det er jo smag og behag :P

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så ville jeg overveje at bruge en mere standard skrifttype, jeg elsker standard skrifttyper. Alle kan læse dem, alle kan forstå dem. Og det er jo alfa omega!

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for jeres svar vedr. min shop, jeg har nu udført nogle af de forslåede ændringer, beskrivelse og font.

Er dog ikke helt færdig, men det kommer Wink

Yderlige mulighed for betalingskort, jo det skal nok også komme.

Tak skal I have.

Mvh ConniA

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ConniA:

Hej Alle

Tak for jeres svar vedr. min shop, jeg har nu udført nogle af de forslåede ændringer, beskrivelse og font.

Er dog ikke helt færdig, men det kommer Wink

Yderlige mulighed for betalingskort, jo det skal nok også komme.

Tak skal I have.

Mvh ConniA

Super fedt at du har taget action på det feedback du har fået så hurtigt.

Det er blevet rigtig godt at du har fået kortet din intro tekst ned på forsiden.

Ovej vej at leg med lidt større overskrift strørrelse, så det fanger lidt mere.

Det står med meget småt, og jeg kan næsten ikke læse det unden mine briller :S.

Men ellers er det godt:)

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)