Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEVERANDØR AF MODETØJ SØGES! HJÆLP!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle venlige mennesker der ude.

 

Håber i kan hjælpe mig lidt her.

jeg er igang med at åbne en internet handel og søger derfor leverandør af mode tøj såsom:

D&G, Björnborg, GABBA, Calvien klain osv.

Jeg håber at i kan hjælpe mig og kontakte mig på:

vandpolo-boy@hotmail.com

På forhånd tak :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du får nok svært ved, at lave en aftale med de tunge drenge, som f.eks de mærker du nævner.

Dels laver de - som hovedregel - kun aftaler med fysiske butikker og dels skal du indkøbe for et minimumsbeløb (typisk 250.000 kr)

Det tager tid, at finde de mærker, der passer netop til dig og din netshop og du er nok nød til at væbne dig med tålmodighed. Der findes en del messer rundt om i Europa, du kan tage på og hvor du kan finde nogle mærker, du kunne tænke dig at forhandle.

Der er jo naturligvis også modemesserne i København i januar og august.

Hvis du alligevel vil prøve at få forhandlingen af de omtalte mærker, kan du gå ind på deres hjemmeside og finde den danske agent. Derefter er det bare at tage kontakt.

Mvh Miriam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikast1234:
D&G, Björnborg, GABBA, Calvien klain osv

Er det bare nummeret på selve firmaet du har brug for? Så kan jeg sagtens hjælpe dig. Men hvis du skal have fat i en sælger er jeg nød til at vide hvor seriøst du er, og hvad din plan er om der er tale om en fysisk butik eller om e-shops.

Før du overhovedet skal overveje at ringe til dem, skal du have en forretnigns plan og et eventuelt firma, eller tager de dig ikke seriøs!!

D&G underwear har et minimunms købs på xx antal styles,  Bjørn borg har et minimums beløb der skal købes for pr levering. Gabba er rimelig large, de kræver ikke at man skal købe for 50.000 kr pr. levering (der findes 4 leveringer om året)

Calvien Klain kender jeg desværre ikke nogen der sælger!!

min mail er kontakt@larswmat.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:
Dels laver de - som hovedregel - kun aftaler med fysiske butikker og dels skal du indkøbe for et minimumsbeløb (typisk 250.000 kr)

Det er ikke helt korrekt, det kommer an på hvilke leverandører der er tale om. Du køber jo ikke som minimum for 250.000 kr BB underwear første gang du køber ind, eller første år.

Miriam Frank:
Det tager tid, at finde de mærker, der passer netop til dig og din netshop og du er nok nød til at væbne dig med tålmodighed. Der findes en del messer rundt om i Europa, du kan tage på og hvor du kan finde nogle mærker, du kunne tænke dig at forhandle.

Alle de nævnte firmaer har en agent i Danmark som står for salget af mærket.

-------------

D&G underwear har været i modvind her på det sidste, så dem får du nok ikke svær ved at få fat i.

Bjørnborg er det meget svært at blive forhandler af i dag , da de har så utroligt mange kunder. Alle der sælger tøj vil gerne handle med dem.

Håber du kan bruge svarerne til noget :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Du har helt ret. ikke alle leverandører kræver minimumskøb for 250.000 kr. Men langt de fleste "kendte" mærker kræver minimumskøb og jo mere eftertragtede de er, jo højere minimumsbeløb kan de tillade sig at kræve (og gør det).

Jeg ved godt at alle de nævnte mærker har agenter i Danmark. Mit forslag gik mere ud på at kigge efter andre lækre mærker evt. i udlandet, hvor det måsker er lidt mere tilgængeligt. Når man så har fået lavet sig en lækkert udseende shop med nogle gode kvallitetsprodukter, kan man begynde at søge forhandling af ovenstående mærker.

Jeg tror ikke på at nogen af de nævnte leverandører vil lave aftaler, så længe de ikke ved hvilke andre mærker der forhandles.

Og én skal jo være den første!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:
Du har helt ret. ikke alle leverandører kræver minimumskøb for 250.000 kr. Men langt de fleste "kendte" mærker kræver minimumskøb og jo mere eftertragtede de er, jo højere minimumsbeløb kan de tillade sig at kræve (og gør det).

Ja selfølgelig er der minimums køb på de "kendte" brands. Mit svar gik blot på at det ikke nødvendigvis var 250.000 kr. :P

Miriam Frank:
Mit forslag gik mere ud på at kigge efter andre lækre mærker evt. i udlandet, hvor det måsker er lidt mere tilgængeligt.

Det er også godt at have andre nye mærker, men det er ofte også vigtigt at have nogle af de tunge drenge for at brande sig selv, og det er noget folk kan genkende. Mange vil måske besøge shoppen fordi der står D&G og Bjørn Borg, og ende med at købe en trøje fra Humør og underbukser fra Bruno Banana eller JBS.

 

Miriam Frank:
Jeg tror ikke på at nogen af de nævnte leverandører vil lave aftaler, så længe de ikke ved hvilke andre mærker der forhandles.

Og dette har du 100% ret i . Der skal meget forarbejde til før en stor leverandør vil tage en seriøst..

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Calvin Klein sælger til webshops, se f.ex. her

http://www.mailmeunderwear.dk/ShopFrontPage.aspx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Hej.

Du får nok svært ved, at lave en aftale med de tunge drenge, som f.eks de mærker du nævner.

Dels laver de - som hovedregel - kun aftaler med fysiske butikker og dels skal du indkøbe for et minimumsbeløb (typisk 250.000 kr)

Det tager tid, at finde de mærker, der passer netop til dig og din netshop og du er nok nød til at væbne dig med tålmodighed. Der findes en del messer rundt om i Europa, du kan tage på og hvor du kan finde nogle mærker, du kunne tænke dig at forhandle.

Der er jo naturligvis også modemesserne i København i januar og august.

Hvis du alligevel vil prøve at få forhandlingen af de omtalte mærker, kan du gå ind på deres hjemmeside og finde den danske agent. Derefter er det bare at tage kontakt.

Mvh Miriam

Synes du skulle nævne et brand der kræver minimums bestillinger på 250.000 kr pr levering... Tvivler på du finder andre end de store designer brands hvor hver enhed koster en formue og dermed er 250.000 kr ingenting i forhold til enhedsprisen.

 

Anyway har sendt dig en mail...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en mail til dig :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Synes du skulle nævne et brand der kræver minimums bestillinger på 250.000 kr pr levering... Tvivler på du finder andre end de store designer brands hvor hver enhed koster en formue og dermed er 250.000 kr ingenting i forhold til enhedsprisen.

Måske hun mener pr år :·)

Derudover er der flere børnetøjsleverandører af de større, som har minimumskøb på 80-100.000 pr sæson - og børnetøj har jo lavere priser end voksentøj - så jeg tror da ikke tallet er urealistisk.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)