Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop - er den ok?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din søde shop, jeg er lige faldet over Nyheder på forsiden: Hvorfor er der 6 eens par sko ? Godt nok forskellige størrelser, men alligevel ? Der skulle da være 6 forskellige skønne billeder af alt hvad du tilbyder - ellers tror man, du kan har de 2 forskellige slags sko :-)  

Og giver de andre ret, alt det med at man skal registrere sig, opgive sin fødselsdag osv - det gider folk bare ikke. Udover Thomas bog SEO-LEX er Thorborgs bog E-pusher 3.0 også et must. Den er lige til at gå til, og masser af gode tips.

Jeg har det nogenlunde med den grønne farve, men hvis shoppen skulle se rigtig frisk ud, skulle den skiftes ud med  pink eller orange :-)

Held og lykke fra Pernille 

   

 

Fra Hammel
Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa pernille,

Har intil nu ikke kunnet få integreret sådan en hvor man vælger størrelse, så har været nødt til at ligge det ind størrelsesvis. Det er en af de ting der skal arbejdes på fremadrettet.

Ser ud til i alle er enige om at problemet er kundeoprettelsen, så går straks igang med at finde ud af om ikke det kan fjernes og erstattes med den almindelig udfyldning af navn, adresse osv.

Tak din positives respons til shoppen generelt :o)

Camilla

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Jamen det kan jeg godt forstå, men hvorfor nøjes du ikke alligevel med eet billede af hver vare på forsiden, og så feks skriver romersandal str. 36-41, du kan vise mange flere produkter, og inde på produktsiden kan du så have fotos af alle sandalerne i forskellige størrelser. Nye besøgende bruger generelt ikke lang tid på at vurdere en hjemmeside, om det er een der pirer deres nysgerrighed eller ikke. Og hvis man feks slet ikke kan lide romersandaler, så vil 8 ud af 10 måske bare springe videre til en ny shop. Men har du 8 forskellige sandaler på forsiden, er der større chance for, at hver besøgende finder ihvertfald een sandal, de gerne vil kigge nærmere på.

God arbejdslyst, det er bare at knokle derudaf med en webshop og have tålmodighed :-)

Mvh Pernille 

Fra Hammel
Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak Thomas :o) Så virker det jo lidt nemmere at gå til :o)

Pernille, tak for dine råd. Jeg skal se om jeg kan få den til kun at vise skoene én gang på forsiden, for kan godt følge din pointe :o)

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thingsilike.dk:

Det er helt sikkert et forsøg værd og jeg har givet info videre til min kammerat der søger for alt det tekniske. Hvis det er det, der gør udfaldet, skylder jeg dig en kæmpe fadøl :o)

Glæder mig til den fadøl :-)

Nu skal kunderne lige finde dig først og det er ikke via google at de finder dig lige nu. Google kender dig slet ikke lige nu, men det skal nok komme ...

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thingsilike.dk:
Pernille, tak for dine råd. Jeg skal se om jeg kan få den til kun at vise skoene én gang på forsiden, for kan godt følge din pointe :o)

For at ændre på rækkefølgen i "Nye produkter i månede"-boksen skal du have fat i din database og ændre datoen (products_date_added i tabellen products) for oprettelsen af det enkelte produkt. Sørg for at de produkter du gerne vil have vist i "Nye produkter i månede"-boksen er sidst oprettet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)