Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp - Online Booking program ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hovedstads området
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey...

Mit problem er, at jeg skal bruge et online booking system, hvor mine kunder kan bestille/afbestille behandlinger (hudpleje/wellness m.m.) på min hjemmeside... Gerne hvis det kan flere fancy ting, som kundekartotek og den slags, men online booking er det vigtigste!

Det jeg søger er et gratis system -Såe kan nogen hjælpe mig med at finde et online booking system, som jeg kan bruge til min hjemmeside? Jeg kender godt sangen "har du penge så må du få", men i længden løber alt jo op, især når man er freelance kosmetolog, lever i krisetiden, og ikke har fundet en mand med direktør titel... Wink

Håber nogen kan hjælpe, eller har et godt fif...

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, men tid er penge og vil man have lavet det koster det altså en smule, det slipper man ikke uden om.

Der er flere muligheder, men du beder om gratis arbejdskraft og det tror jeg ikke der er nogen herinde der er.

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kender flere der anvender https://www.geckobooking.dk/ bla. min frisør - måske var det en ide at prøve dem.

Hej fra Søren

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet flere booking løsninger til forskellige firmaer.

Jeg ved ikke hvad dit budget er, men jeg vil gerne lave tilrettelser i noget af det jeg har lavet og så måske lave et koncept af softwaren, der måske kan bruges af flere?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg har et system klart, som er lavet primært til kosmetolog klinikker. Send en mail til mig, så skal du få det gratis indtil du er kommet igang med din nye virksomhed, da jeg godt vil igang med at få det prøvet af hos andre end den nuværende klinik der bruger det.

Hilsen Peter

ps: du kan se booking delen på www.janele.dk, det der ligger bagved kan du se hvis du er interesseret Wink

Peter Jordan - www.findposen.dk

Fra Hovedstads området
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle, for alle de gode bud, som i er kommet med! Jeg har undersøgt det og faktisk har det hjulpet mig enormt meget... I skal alle have 1000 tak for jeres tid... Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok meget svært at få et system som virker gratis, men der er vel nogen som gerne gør det.

Til gengæld så må du jo så gøre en masse reklame for dem.

 

En anden løsning er at du bestiller en bog om PHP og MySQL og så lærer det hele.

 

 Det vil nok tage noget tid, men det betaler sig!

 

Held og lykke

Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ikke flink at skrive din internet adresse i din tråd, så vi kan se hvordan dit online booking program virker?

Håber alt kører godt Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)