Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør næsten ikke spørge..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jachobsen:

Jeg går ud fra du har indarbejdet logoet i brevpapir og alt muligt andet, men jeg synes umiddelbart at navnet på butikken falder ret meget igennem når det står med små sorte bogstaver. Kunne du ikke peppe det lidt op så det blev mere fremtrædent? Så husker man også bedre hvor man har været..

Hmm.. det har jeg egentligt ikke tænkt over..Den skal jeg lige spekulerer lidt på Huh?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina

Det ser rigtig godt ud Yes den må kunne give mærkbare resultater i forhold til den gamle. Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

Hej Nina

Det ser rigtig godt ud Yes den må kunne give mærkbare resultater i forhold til den gamle. Smile

Ja, det håber jeg da den kommer til :-) nu har vi kun haft den på siden i går, så det er nok for tidligt at måle på det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser rigtig godt ud, og kan også godt huske din gamle, så det er bestemt en rigtig flot forbedring :)

En lille ting, når man klikker på rabat ud for hver vare, kommer der er et lille pop-up, tænkte at det ville være fikst hvis nu den tekst blev vist "instantly", lidt ligesom når man fører musen over billedet og man ser et større - hvis du forstår hvad jeg mener Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser rigtig godt ud, og kan også godt huske din gamle, så det er bestemt en rigtig flot forbedring :)

En lille ting, når man klikker på rabat ud for hver vare, kommer der er et lille pop-up, tænkte at det ville være fikst hvis nu den tekst blev vist "instantly", lidt ligesom når man fører musen over billedet og man ser et større - hvis du forstår hvad jeg mener Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Riise:

En lille ting, når man klikker på rabat ud for hver vare, kommer der er et lille pop-up, tænkte at det ville være fikst hvis nu den tekst blev vist "instantly", lidt ligesom når man fører musen over billedet og man ser et større - hvis du forstår hvad jeg mener Smile

Ja, det er rigtigt og det var noget vi også diskuterede da vi fik lavet rabat-ikonerne for et års tid siden.. men det kunne af en eller anden grund ikke lade sig gøre, og nu kan jeg faktisk ikke lige huske hvorfor.. tror lige jeg spørger vores webmand igen :-)

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg giver de andre ret i, at det er en flot side - og en forbedring i forhold til jeres gamle. I har jo rigtig mange varenumre, men jeg synes, I alligevel formår at finde og vise dem frem på en overskuelig måde.

Held og lykke med det.

Michael

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtigt god ud.
Gode farve valg og flot overskuelig side.

Den er vist lige i øjet..:)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)