Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny mail udbyder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg bruger mit mailsystem til stort set alt kommunikation og med en del kunder dagligt. Desværre oplever jeg efter at TELE2 er blevet solgt til. bl.a. cybercity - at servicen og ikke mindst SMTP-serverne ikke fungerer hos cybercity og problemerne er generelt blevet større. Lige nu kan jeg f.eks ikke sende mails ud til mine kunder. Deres kundeservice er i bund - lange ventetider osv. Det kan jeg ikke længere acceptere og vil høre jer af om I har et forslag til en troværdig og bedre løsning der ikke er alt for dyr.

Venlig hilsen Jørgen Ries Lillelyst
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Catillo, Web der virker!

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige begyndt at bruge Google Apps til email. Det koster cirka 260 kr. ($50) om året per bruger (mailkonto). Det er sikkert ikke det billigste man kan finde, men til gengæld er jeg fuldstændig tryg ved Googles infrastruktur. Og så får man jo deres Gmail interface som webmail, hvilket praktisk talt overflødiggør ekstra udgifter til antispam osv.

Og jojo, bare rolig.. du kan stadig sætte det op på helt amindelig vis i en traditionel desktopklient. Du behøver ikke bruge webmail.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Fey / Tasks:

Jeg er lige begyndt at bruge Google Apps til email. Det koster cirka 260 kr. ($50) om året per bruger (mailkonto).

...og der findes endda en gratis udgave (Standard Edition). Den har mindre plads per mailbruger - men det er altså stadig over 7 GB plads per bruger, og pladsen forøges hele tiden.

Jeg har brugt både den gratis udgave og betalingsudgaven privat samt for et firma med cirka 30 ansatte, og kan kun anbefale Google Apps.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Plus at du selvfølgelig kan sætte gmail op til at afsenderadressen er dit eget domæne, og ikke gmail.com :-)

Fantastisk system :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Anders Jørgensen:

Plus at du selvfølgelig kan sætte gmail op til at afsenderadressen er dit eget domæne, og ikke gmail.com :-)

Desværre er det for nogle en dårlig løsning, fordi Gmail tilføjer en header, der gør, at der i modtagerens emailprogram muligvis (afhængigt af emailprogrammet) vil stå "sendt af Gmail" eller lignende. Nogle synes, det ser uprofessionelt ud (det gør jeg dog ikke selv).

Hvis man har eget domæne, er det derfor ofte en bedre løsning at bruge Google Apps. Den er (i standardudgaven) også gratis, og kan som udgangspunkt det samme som Gmail, men giver ikke mails med "sendt af Gmail"-tekst. Ulempen er så, at Google Apps tager lidt længere tid og kræver lidt mere teknisk viden at sætte op end Gmail.

 

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Vi kan tilbyde dig et webhotel med e-mails fra DKK 9/mån - se vores priser her: http://www.e-c-s.dk/Andre_services/Web_hosting

Det kræver at du har eget domæne tilknyttet, som kan erhverves for DKK 99.

Send mig en mail hvis du er interesseret.

Mvh

Morten Aagaard Nielsen
morten@e-c-s.dk

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du søger en ny udbyder til mail og evt webhotel og hvis du måske overvejer eget domæne kan du finde udbydere på www.hostindex.dk

Hvis dette skulle være en mulig kan jeg selv oplyse at jeg anvender www.intergate.dk og www.unitspeed.dk
Dem er jeg godt tilfreds med.

Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I får alle tak for indlæggene som jeg vil arbejde videre med. IMAP og Gmail fik jeg et lille tip om her til aften at dette også kunne være en mulighed. Nu får vi at se :-)

Venlig hilsen Jørgen Ries Lillelyst
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger hosted exchange fra scannet, det spiller 100 % og man kan altid få fat i dem hvis man har brug for hjælp.

89kr/mdr + moms

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)