Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maskine der laver print på t-shirts

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Hvad hedder sådan en maskine der trykker print på t-shirts ? (altså rent teknisk - hvilket ord skal man søge på, hvis man vil finde en brugt en på dba.dk eller ude i den store verden....)

Og hvad er prislejet for sådan en maskine, hvis den skal bruges til lidt mere seriøse forhold... ?
Altså fx at trykke reklamer på et fodboldholds kamp trøjer / t-shirts...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Meget tekstiltryk laves som silketryk, eller serigrafi. Dette udstyr kan du så ikke købe gennem dba. Her skal der bruges en belyser, rammer rakler og bord evt karusel. Og så af forbrugsstofferfarver og kapilaer, kapilar, er det som man belyser, og giver skabelonen.

Det som man typisk laver med fodbold trøjer er transfer. Dette kan laves på forskellige måder, den simpleste er at man i en skærepotter skærer folie ud og varmer på.

Man kan også trykke på transferark, som man varmer på, eller trykker på en folie som man varmer på hvor folien bliver siddende.

Så findes der transferark til printeren derhjemme, som man printer ud på og varmer på trøjen.

Flexo tryk, bruges til løbende baner, fx. tapet eller gardiner, denne teknik er ved at blive overhaldet af digitalprint teknologien, Jeg kender intet til den teknologi, men ved at mange solvent printere printer banerer osv. Og har også hørt om printere der kan printe direkte på tøj, men igen kender ingen printere og har aldrig set noget.

/Kenneth

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg arbejder sammen med et firma som har sådan et fætter der printer direkte på tøj - deres hedder: DTG kiosk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

efter en hurtig googling står DTG for Direct to garment :)

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian !

Sådan en maskine hedder DTG printer og de koster lige fra 80000 kr - 200000 kr alt efter havd den skal kunne.

Hvis du skal bruge noget til t-shirts o.l. er dye sublimation super godt og det koster ikke alverden i forhold til hvad det kan bruges til..

Mvh.

Michael

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ligger inde med 2 brugte.... en til 5 tusinde og en til 25 tusinde... Disse kaldes varmepressere og bruges til at varme transfer på tøj.

Du skal anskaffe dig en kompresser ved siden af som kan klare mindst 6 bar.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at tage et kig på datoen på det forrige indlæg - du har svaret på en tråd som er næsten 1½ år gammelWink.

/Jesper

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lol det glemte jeg lige at se :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker mere en printer som tilsluttes pc. Eller printer som kan lave tryk/print på tøj/textil

Hilsen Ricco

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)