Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug 2 minutter på et godt formål....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sad lige og læste om endnu et barn der har mistet livet , pga. unge der kører som de ejer gaderne.
Denne gang var den en 8 måneder lille pige, jeg kan slet ikke forstille mig hvordan de stakkels forældre mon har det....Sad

http://www.bt.dk/article/20090518/krimi/90518016/

Brug lige 2 minutter på at smide en underskrift for strengere staffe til dem der hensynsløst terrorisere vores goder... måske er din underskrift med til at overbevise om at der skal længere straffe til, for et par måneder er de jo på gaden igen, med forældrerne til den lille 8 måneder gamle pige, kommer sig nok aldrig over deres tab...

Tryk på dette link ... Stop vanvidskørsel  ( det åbner i nyt vinude )

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Done!
Er selv forælder og føler bestemt med dem i deres svære tid.
Jeg er bestemt enig i, at strengere straffe er på sin plads. Men det ændrer desværre nok ikke den sindsyge adfærd i trafikken.

Det undskylder selvfølgelig ikke noget som helst for den tåbe, som foretog den vanvittige kørsel.
Men jeg kan alligevel ikke lade være med at undre mig lidt over, at et barn solidt fastspændt i en lovlig barnestol kan flyve ud af bilen.

Som sagt, skal det selvfølgelig ikke fratage ansvaret fra den skyldige.


OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke den aktuelle sag. Jeg har til enhver tid sympati for forældre, der mister deres børn. Det vil altid være tragisk. Jeg er til enhver tid imod uansvarlig adfærd i trafikken.

Men hvis jeg skulle skrive under på en sådan underskriftindsamling, skulle nogle ting være opfyldt:

  1. Jeg skulle kende til den nuværende straframme og baggrunden for den - det fremgår ikke af det materiale, man skriver under på - hvordan kan jeg vide, om straffen bør være strengere, når jeg ikke kender straframmen?
  2. Jeg skulle vide, hvad min underskrift bliver brugt til bagefter - Vil underskriftindsamleren gå til lovgiverne? Medierne? - eller hvad er planen? Det fremgår heller ikke af materialet.
  3. Jeg skulle tro på at strengere straffe ville løse problemet. Mon folk, der er villige til at sætte deres eget liv på spil ved "vanvidskørsel" bekymrer sig om, at man evt. vil kunne blive straffet, hvis det går galt - jeg tror det ikke. Derfor virker straf ikke som incitament i dette tilfælde.

Så nej, Selvom den aktuelle historie er tragisk, skriver jeg ikke under.
Kom med en ordentlig argumentation, når I diskuterer noget så alvorligt som død og straf - andet er simpelt hen usagligt.

Undskyld.

Hans

 

 

nielco:
Jeg er bestemt enig i, at strengere straffe er på sin plads. Men det ændrer desværre nok ikke den sindsyge adfærd i trafikken.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)