Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Cigaretter

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik hjælp på det forum jeg linkede til.. Jeg er blev rådet til at købe et startsæt fra england.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Nu har jeg bestemt for at de skal prøves Smile

Men der findes jo mange slags... nogen erfaringer med hvilke man skal vælge?

Mange hilsener Helle

Jeg købte min på ebay. Det var nok den dyreste derinde, selv om den stadig kun koster 1/3 af det jeg har set dem til her, men dels er der en rigtig god forklaring på siden af hvordan det fungerer, og så er det nyeste model på markedet. Så vidt jeg har kunnet læse mig til, er dette den 3. i rækken. Virker fantastisk for mig indtil videre, dog tror jeg næste gang jeg vil vælge noget med en anden smag. Så længe man ikke får lidt væske på tungen eller hånden går det fint, men det lugter altså virkelig ubehageligt, når ikke det går gennem cigaretten. Af samme grund vil jeg helst sikkert vente med selv at fylde dem op, til jeg er lidt mere rutineret. Jeg har ikke rigtig prøvet at gøre et ihærdigt forsøg på at stoppe indtil nu, men skal man have et alternativ mellem plaster, tyggegummi eller e-cigaretten, har mikkel ihvertfald ret i det er klart det bedste alternativ på markedet. Fik iøvrigt pakken 2 dage efter bestilling. Husk at spørge efter stik til dansk stikkontakt, hvis ikke der gøres opmærksom på det, eller find et kabel der passer i adaptoren fra en gammel radio eller lignende.

http://cgi.ebay.co.uk/ELECTRONIC-CIGARETTE-e-Cigarette-VALUE-PACK-eCig-6Carts_W0QQitemZ280340151273QQcmdZViewItemQQptZUK_Health_HealthCare_RL?hash=item280340151273&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1688%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

 

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php/id-17336323.html

Du kan jo prøve dette link.

Jeg hørte om det i radioen. Der var en som slet ikke troede på det og som havde røget i rigtig mange år. Han stoppede selv om han slet ikke troede på det. Hypnosen gjorde at han helt mistede lysten til det.

Du kan jo bare prøve det hvis du vilBig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for al de gode råd.

Nu har jeg købt sådan en tingest.

Hmmm..er godt nok ikke meget sug i den!

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror der er kæmpe forskel på dem. Jeg er vant til at ryge 30 røde cecil om dagen. De sidste dage siden jeg fik min har jeg ligget på under 10 stk. almindelige smøger om dagen. I starten synes jeg ikke der var meget skrald i den, men ihvertfald i mit tilfælde, har jeg udviklet en teknik, hvor jeg trækker "røgen" langsomt og længe ind, før det ryger i lungerne. På den måde giver det lidt det samme krads i lungerne som de ægte.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Takker for al de gode råd.

Nu har jeg købt sådan en tingest.

Hmmm..er godt nok ikke meget sug i den!

Hej Peter

Hvordan går det så nu? Bruger du den - eller er den lagt på hylden igen Surprise

Mange hilsener Helle

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..Helle..jeg suger lidt på den...mangler dog kradset...og den der damp skal jeg lige vænne mig til!Stick out tongue

Har tilbudt at købe sådan en tingest til Pia også.....men nej tak..siger hun.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fundet denne artikel på politiken.dk. Der står, at e-cigaretterne juridisk ses skal sidestilles med andre nikotinpræparater. Det gør jo handelen med dem lidt mere besværlig, men til gengæld betyder det så også, at udgiften til e-cigaretterne bliver fradragsbettigede for ansatte og ejere, som yder en ikke uvæsentlig arbejdsindsats i deres virksomhed, også enkeltmandsfirmaer. Altså de fleste af os. (Se evt. dette afsnit af Bogen om Fradrag, som handler om sundhedsydelser: http://bogenom.dk/wp-content/27sundhed.pdf.).

Så fordi sundhedsministeren ikke vil godkende e-cigaretterne, kommer skatteministeren nu til at betale halvdelen af udgiften til dem :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt - skatteryderbetalt dope! :)

Så er det da godt, at jeg stadig har kviteringen for mit misbrug - så kan jeg pulse videre på jer andres regning Geeked

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Fedt - skatteryderbetalt dope! :)

Så er det da godt, at jeg stadig har kviteringen for mit misbrug - så kan jeg pulse videre på jer andres regning Geeked

Nope Mikkel!

Du overså en væsentlig forudsætning i Anette's indlæg:

"... bliver fradragsbettigede for ansatte og ejere, som yder en ikke uvæsentlig arbejdsindsats i deres virksomhed,..."Big Smile

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)