Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Cigaretter

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil blot sige at jeg har prøvet den cigaret et par gange, da nogle af mine venner har valgt at bruge den som et supplement når de er ude i byen, og nej man føler ikke at man ryger damp, men der kommer en lille smule damp ud når man ryger. Den virker fint, man kan købe filtret med forskellige nikotin grader og den er pæn at se på. Så er man ikke motiveret for at stoppe med rygning, men har brug for sin smøg efter maden når man er ude at spise, synes jeg den er et rigtig godt alternativ.  

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter, lad være med at lytte på alle de hysteriske kvindemennesker :)

e-cigaretter er det bedste alternativ til smøger på markedet lige nu. Jeg overvejer selv at supplere med dem, eller gå helt over til dem. Vi har en enkelt medarbejder på kontoret der har gjort det og han er virkelig glad for dem.

Du skal dog købe dem i England over Nettet. Det er klart det billigste. Og når du har købt selve cigaret-dimsen og en lille håndfuld filtre, skal du købe den rå nikotin i små flasker, som du så fylder op med. Så kan  du komme ned på en omkostninger på 1-200 kr. om måneden - eller mindre!

Her er et link til et billigt sted:

http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/product.asp?id=59

e-cigaretter falder uden for de fleste landes rygelove, der normalt definere "tobaksrygning" ved at der skal: a) Være tobak b) Det skal tændes og c) der skal dannes røg. E-cigratter opfylder INGEN af disse definationer. 

Alligevel er der nogle steder, hvor de ikke vil lade dig ryge dem, hvilket så bare understreger motivationen bag rygeforbudet disse steder: Et ønske om at kunne tryne andre, uanset om der er gode grunde til det eller ej.

Heldigvis kan man jo så vælge de firmaer fra, der har den holding. Jeg har selv lige droppet at bruge et flyselskab, som jeg ellers lagde RIGTIG mange penge hos, fordi de har denne underlige politik overfor e-cigaretter. Men det overlever de jo nok - det går jo skide godt i flybranchen :)

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tror ikke det har nogen indflydelse på din beslutning, men cigaretterne er ikke længere lovlige at forhandle i Danmark (er de blevet det igen beklager jeg min outdatede viden) da de anses som et lægemiddel:

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/sundhed/article705803.ece / http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-16631714.html

Dog er det lovligt at købe det fra andre EU-lande, så ved ikke om du bør tillægge de danske klassifikationer som lægemidler så meget.

Mvh.
Daniel

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt nok fløjet mange gange i over 10 timer og hvis man ligefrem skal lægge et fly-selskab på is, fordi man ikke må ryge e-smøger, så bør man nok snarere se på sig selv fremfor på de ydelser som selskabet kan levere.

Jeg ryger og kan godt holde mig i 10 timer - men vigtigst for mig er: Komforten ombord, standarden overall, sure eller søde stewardesser, flysædet, og mange andre ting.

Min konklusion er: British Airways vinder på deres "ligge-fladt-sæder", Thai Airways vinder på deres altid vindende glade stewardesser, Finnair vinder på deres overall komfort og Qantas Airlines dumper på deres sure homoer til stewarder (her skal jeg indskyde at jeg intet har imod bøsser, men den anden rejse med Qantas blev også min sidste)

De fleste af ovennævnte rejser var på business class og billetten kostede over 20.000 per rejse. Så må man også kunne forlange at få bare en nogenlunde behandling. Om man så må suge vanddamp ind undervejs er jeg indifferent overfor.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

F lemming, jeg flyver skam også meget og langt, og kan sagtens klare mig uden smøger undervejs. Det er bare et principt: Jeg gider ikke handle med nyreligiøse og formynderiske selskaber, når der er andre alternativer.

At du mener jeg skulle have et problem, fordi jeg som forbruger tager et aktivt valg kan jeg altså kun grine ad. Nogle af os kan godt tænke selv :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

At du mener jeg skulle have et problem, fordi jeg som forbruger tager et aktivt valg kan jeg altså kun grine ad. Nogle af os kan godt tænke selv :)

Det skrev jeg vist heller ingen steder. Jeg skrev blot, at jeg til enhver tid ville vælge det selskab, som jeg havde det bedst med og ikke skelne til, om jeg må sidde og suge i et aggregat af en slags.

Du har jo så åbenbart ikke et problem, hvis du ligesom jeg sagtens kan undvære smøger i 10+ timer.

Hvis du fravælger et selskab fordi du synes at de er formynderiske eller nyreligiøse, så er det dit valg - men har du overvejet, at det måske skyldes noget helt andet? Måske er det fordi, at der sidder en klaphat 7 rækker nede fra dig, der ser dig sidde med en papsmøg og pludselig mener, at han skal ryge en cigaret? Så opstår der konflikt og det er den, som selskabet vil undgå.

 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået en ind ad døren i dag, og nu har jeg da ikke røget de sidste 6 timer. Men jeg tror jeg har suget lige rigelig nikotin. Synes jeg mærker en let snurren i hovedet Smile . Tror problemet er, at der ikke er alt det andet lort der er i de rigtige, og indtil man vænner sig til den, tror jeg man måske suger for meget. Men nu har jeg ikke haft gang i en rigtig smøg i 7 timer, og trangen er helt klart mindre end normalt. Skal man sammenligne det med noget, minder det lidt om en vandpibe smag.

Jeg vil glæde mig til at sætte mig med den i fly og på barer. Min købte jeg på www.ebay.co.uk, men lad være at købe dem for billigt. Jeg kender ikke så meget til dem, men ved der er forskellige kvaliteter ,og måder de er udviklet på.

Nu meget smart man bare lader sin smøg op engang imellem.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Nu meget smart man bare lader sin smøg op engang imellem.

 

Skal vi nu til at holde styr på endnu en oplader? Åh Gud!
(Og mænd spørger altid; "Hvad skal du bruge den store dametaske til?") jeg skal sguda slæbe rundt på 60 forskellige opladere, til alle mine gadgets! :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming1970:
Qantas Airlines dumper på deres sure homoer til stewarder (her skal jeg indskyde at jeg intet har imod bøsser, men den anden rejse med Qantas blev også min sidste)

Flemming, tak fordi du skånede os for den detaljerede del af historien Wink

Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Fandt denne side idag.  Den er nystartet og indeholder videoanmeldelser af forskellige e-cigaretter.

http://e-cigaret-forum.dk/viewforum.php?f=7

Jeg har selv lige bestilt en e-cigaret i dag. jeg håber virkelig den kan hjælpe mig til at kvitte de alm smøger.

Håber det er en hjælp.

knus Grethe

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)