Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Cigaretter

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Delinda helt ret her. Det er fuldstændig åndssvagt at forsøge at erstatte nikotin med vanddamp? Hvorfor begynde at hive vand ned i lungerne?

Tag en kold tyrker - sørg for at være topmotiveret når du gør det og inden længe har du glemt alt om at ryge.

Jeg har gjort det flere gange og holdt op i over 6 mdr. Nu har jeg ikke nogen, der holder mig i ørerne, så jeg ville nok have nemmere ved at undlade at starte igen, hvis jeg havde det.

Årsagen til at jeg er begyndt igen, er at jeg faktisk godt kan lide at ryge - men i det øjeblik jeg ikke gider mere (som de forrige gange) så stopper jeg bare og så er den ikke længere.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Flemming1970:

- men i det øjeblik jeg ikke gider mere (som de forrige gange) så stopper jeg bare og så er den ikke længere.

Du lyder som min mand (der aldrig har røget). Han tændte en cigaret, og sagde: Nu begynder jeg at ryge - Slukkede den efter et øjeblik, og sagde:

Nu er jeg holdt op. Hvor svært kan det være?

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Klog mand du har, Espresso! Cool

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:

Klog mand du har, Espresso! Cool

Hvad har Pia så?Devil

 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Flemming1970:

Klog mand du har, Espresso! Cool

Hvad har Pia så?Devil

 

 

En rar mand! Yes

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm - i frygt for at blive helt og aldeles til grin - vover jeg lige at spørge om Peter og Pia bor sammen?

Nå, men grin i bare hvis ikke... nu vil jeg google hvad de der e-cigaretter er for nogle... burde også holde med at ryge. Jeg kan også godt li det - men er ret irriteret over at være afhængig af skidtet. I sær når man som den eneste i et selskab på 15-20 personer må snige sig udenfor fordi man er den eneste i flokken med denne usle vane Tongue Tied

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileHelle..Ja vi bor sammen og er gift!

Du har vist nok handlet en del tøj mv. med min kone!

E-Cig kan ryges indendørs...........som jeg forstår det!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg kender da godt Pia i forvejen - men jeg vidste ikke at I var gift Big Smile

Nu har jeg lige læst om de der cigaretter. Jeg kan bare ikke lige forestille mig at ryge damp!!! som at gå i en tæt tåge måske... men det er jo smart at det ikke skader omgivelserne... hvis du prøver dem, så skriv da lige herinde hvordan det er Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Nu ved jeg godt det ikke er det du spørger om, men bare så at du ved det, så laver nicorette nogle små hvide substitutter til smøger. Disse hjalp mig meget da jeg stoppede, og har holdt i snart et år. De kan købes på alle apoteker, er noget billigere og kommer med nogle nikotinfiltre, man kan sætte i, hvis man bliver helt kulret. Vil helt sikkert anbefale nicorette tyggegummi og nicorette plast-smøger hvis du vil holde. Ved godt folk siger man bliver afhængig og alskens ondskab og ulykke vil ramme dig, hvis man bruger nicorette. Personligt, brugte jeg plast-smøgen de første 3 uger, tyggegummiet den første uge, og derefter gik det ligesom i sig selv igen. Overvej evt. også at oprette en bruger på kvit.dk, det virker meget motiverende, at den holder styr på hvor mange dage man har holdt, og man vil jo nødig skulle genstarte tælleren :D Ellers held og lykke med det.

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)