Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fra html til asp

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Senna:

Peter Suhm:

PHP og ASP minder meget om hinanden! Men hvis du ikke har brug for andre funktioner end HTML tilbyder, så er det meningsløst blot at ændre et filnavn!

Jeg har faktisk kun brug for html. mit problem er at EN af de koder jeg skal bruge kun understøttes på linux server så længe det er html, men i asp understøttes den på windows server.

Var det ikke en ide, at skrive den kode du skal bruge til PHP?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

ups det glemte jeg vist lige, dit webhotel SKAL understøtte ASP eller ASPX extensions ellers så bliver det bare noget makværk.

Du skal passe på med ikke at forvirrer for meget. Det er kun ASPX når der snakkes .NET. Så vidt jeg kunne se var forespørgslen på ASP.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Hej Senna har du overvejet javascript i stedet for asp?


JavaScript er - ligesom HTML - et sprog til klienten og kan derfor ikke løse de samme opgaver som ASP (eller HTML for den sags skyld).

Det der kunne være interessant at vide i stedet var hvorfor Senna skal have "konverteret" sine filer - medmindre man skal benytte ASP-funktionalitet giver det ikke umiddelbart den store mening at begynde at konvertere.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

delinda:

ups det glemte jeg vist lige, dit webhotel SKAL understøtte ASP eller ASPX extensions ellers så bliver det bare noget makværk.

Du skal passe på med ikke at forvirrer for meget. Det er kun ASPX når der snakkes .NET. Så vidt jeg kunne se var forespørgslen på ASP.



Tror ikke rigtigt at der er nogen som ved hvad der sker i denne tråd og folk giver vist råd uden at spørge ind til sagens kerne.

Først spørg man hvorfor det skal konverteres til asp, da personen ikke virker til at være inde i forskellem mellem de forskellige sprog eller hvad det er.

Så finder vi ud af hun skal have noget kode in på siden og før vi kan hjælpe hende skal vi vide hvad det er for noget kode. Hun kunne evt paste det her eller give os et link til noget der omhandler denne kode, eller bare simpelt spørge hvad gør den her kode som du vil have lagt ind på din hjemmeside?

og så kan vi hjælpe hende :)

Så nu spørg jeg, den kode som du skal have lagt ind på din hjemmeside hvad er det? og hvad er det meningen at den skal gøre på din side.

Mvh
Daniel


 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Senna:

mmmh har lidt problemer her. Hvordan får jeg nemmest lavet html om til asp ???

Er der en forskel på bare at lave en enkelt side om til asp og på at lave et helt site om til asp ???

Og vil det betyde andet en at det nu er asp filer ???

Unskyld men det her er altså en helt sort tråd... Hvad er det lige idéen er at konvertere html til asp?? Asp er en server side teknologi hvis output ER html. Det giver kun mening at skifte til en server side teknologi hvis du rent faktisk vil lave noget funktionelt på serveren. Jeg tror du skal skrive lidt mere om hvad det er du ønsker at opnå istedet for bare at skrive at du vil skifte når du vist ikke helt har forstået hvad forskellen er.

 

delinda:

Hej Senna har du overvejet javascript i stedet for asp?

Nu forvirre du vist bare Senna endnu mere ved også at smide klient side programmering ind i billedet Smile

Igen. Vi skal vist vide hvilket problem Senna sidder med før vi kan anbefale det værktøj man skal bruge...

 

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups.. havde sikke set at der både var en side 2 og 3 (blev bare så forundret over spørgsmålet at jeg skyndte mig at svare) Wink

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Ups.. havde sikke set at der både var en side 2 og 3 (blev bare så forundret over spørgsmålet at jeg skyndte mig at svare) Wink



Know the feeling, men tråden blev jo ikke mindre sort på side 2 :P

 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)