Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det en klog løsning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt et ikke spor billigt produkt der kan en masse ting og blandt andet blev jeg lovet det kunne sende mine nyhedsmails.

Jeg tænker så at det nok er et der sender få mails af gangen og så bliver de ikke taget i spamfiltre.

NEJ ... da jeg i går sad og prøvede det var jeg lidt overrasket da jeg trykker send. Den åbner min outlook, og sætter alle i BCC og vil sende en mail med over 200 i bcc.

Så er mit spørgsmål om det ikke er totalt usmart? jeg kan godt selv styre hvad account jeg bruger men det er et problem hvis nu en anden skal sende mails fordi jeg ikke er der..så skal vi installere accounts fra bunden.

Hvad tænker i om det her ? Jeg syntes måske det er at at villede mig, når han sagde til mig det ikke var noget problem at sende mails ud.

Hvad nu når jeg har 800 brugere som skal have mails og den sætter alle dem i BCC i en mail..

de 15 jeg testede på i går, kom der 4 frem resten var taget i spamfilteret..

Ville i betale for sådan en løsning med BCC  løsning

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

AV2:

NEJ ... da jeg i går sad og prøvede det var jeg lidt overrasket da jeg trykker send. Den åbner min outlook, og sætter alle i BCC og vil sende en mail med over 200 i bcc.

Så er mit spørgsmål om det ikke er totalt usmart? jeg kan godt selv styre hvad account jeg bruger men det er et problem hvis nu en anden skal sende mails fordi jeg ikke er der..så skal vi installere accounts fra bunden.

Hvad nu når jeg har 800 brugere som skal have mails og den sætter alle dem i BCC i en mail..

Ville i betale for sådan en løsning med BCC  løsning

Hej

Find dig et andet produkt.

Du skal kunne gå ind på en adresse og afsende derfra, så det ikke går udover din egen email.

Joomla (CMS) har et ganske udmærket produkt der hedder Acajoom, der fungerer fortræffeligt og så er det gratis ;-)

Se mere her :

http://www.ijoobi.com/applications/acajoom/

Demo her :

http://demo.ijoobi.com/

mvh

Mogens

Easywebhost.dk

 

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nok der var en bedre løsning :) tak

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge om hvem som leverer omtalte produkt ?

 

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er mamut.. jeg har annuleret min ordre simpelthen fordi det kan ikke det lovede

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)