Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

registry cleaner + fix - genialt!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg prøvede lige Martins nye Slow PC fighter på min XP PC og den virkede ikke rigtig - desværre.

Så nu var jeg jo opsat på at få cleanet den registry! Så jeg gik ud og fandt den gode gamle CC Cleaner - den var fantastisk i gamle dage! Downloadede den, kørte den og rebootede.

Så hakkede alting, havde fosinkelse på og grafikken i spil havde "spøgelser" - rigtig træls.

Googlede lige problemet pog fandt ud af CC Cleaner ikke længere er så fedt.

Flere anbefalede AWC Tool til windows, et gratis program som cleaner registry (alle problemer) + en hel masse andet. Downloadede det, kørte det og nu kører alt bare perfekt og computeren er meget hurtigere!

Du kan hente det her gratis: http://download.cnet.com/Advanced-SystemCare-Free/3000-2086_4-10407614.html?tag=mncol;pop

Så noget godt kom der ud af at prøve Slow PC =)

Mette

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Ja, Advanced SystemCare er bare fantastisk.
Som jeg skrev i tråden http://www.amino.dk/forums/p/59147/359236.aspx#359236 , da jeg lige havde testet den første udgave af Slow PC, har jeg benyttet Advanced SystemCare længe og er meget tilfreds med det.

Det bliver løbende opdateret af firmaet IObit, som også har et glimrende defragmenteringsværktøj .

Jeg vil nu alligevel holde øje med Martin & Co's nye program, for hvis det går som det plejer med hans projekter, vil programmet blive ret fantastisk.
Indtil da, er Advanced SystemCare så absolut mit foretrukne program, og så retter det mere end 25 fejl GRATIS. Wink

Ha en god dag.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tak for linket, Mette!

Selvom jeg har købt Martins SLOW PC, så prøvede jeg det alligevel - og fik rettet ikke mindre end 400 fejl! SLOW PC fandt 1700 fejl, som den rettede ved installationen.

Jeg aner snart ikke op eller ned her. Uanset hvad man kører, så finder nye programmer tonsvis af fejl, som de andre tilsvarende programmer burde have rettet. Skal man virkelig have dem alle sammen for at få tingene til at køre optimalt?

Flemming

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Exact my words....

Jeg havde samme oplevelse - dog var jeg fjollet nok til at betale for Slow-pc :(
Men jeg ser det så bare som lærepenge, og har kørt Advanced-System-Care flere siden.

Det er helt fantastisk hvad man kan få gratis, det er langt over forventet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt Advanced SystemCare på MajorGeeks.com, som har en liste over must have freeware programmer:

http://www.majorgeeks.com/page.php?id=20

Der er mange fantastiske programmer på den liste.
Alle programmer på listen er tjekket for malware/spyware og virus og lige til at hente Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu mest selv til crapcleaner min pc, har været 10 sek om at starte op siden jeg installerede dette vidunderlige værktøj og firefox er nu også super hurtigt til at starte op.

 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal lige tilføjes at jeg ikke er affliate til piriform eller noget i den stil.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Uniblue driverscanner så også den bedste til det job? Det er den der anbefales på majorgeek :)

Mette

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Er Uniblue driverscanner så også den bedste til det job? Det er den der anbefales på majorgeek :)

Mette

Jeg kan ikke umiddelbart finde Uniblue Driver Scanner i den liste Smile

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fandt Uniblue Driver Scanner i menuen i venstre side, ikke?

http://www.majorgeeks.com/downloads28.html

Programmet et ikke med i Must have FREE downloads ,da programmet Uniblue Driver Scanner 2009 ikke er et free program :)
Uniblue tilbyder en gratis scanning, men programmet koster penge.
Læg i øvrigt mærke til, at et af
Hr. Thorborgs programmer
er med i MajorGeeks anbefalinger.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)