Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel - Dansk Internet Register

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse mere her:

http://www.version2.dk/artikel/10912-dansk-internet-register-intelligent-svindel-med-dine-penge

Du kommer til at betale over 20.000, for at få dit navn på en ligegyldig hjemmeside som ingen besøger.

Bemærk, hvis du har modtaget brevet at der er en stavefejl i oplysningerne om din virksomhed - netop for at lokke dig til at returnere det.

Send den tomme kuvert retur - så kommer de til at betale for modtagelsen.

Eller endnu bedre, fyld 100 gram affald i kuverten (uorganisk) og send den retur. Det koster dem omkring 25  kr. at modtage.

Go' fornøjelse og go' weekend.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Det er sundt at forholde sig skeptisk til en advarsel, sådan som du gør det. Folk kan have alle mulige motiver for at advare.

Når det er sagt, er jeg ikke bange for at bakke op om advarslen mod Dansk Internetregister af en række konkrete grunde:

  1. Man modtager et brev fra dem om, at man står i deres register, selvom man aldrig selv har registreret sig hos dem. Brevet er udformet således at det ser temmelig officielt ud - man kan altså forledes til at tro, at man SKAL være registreret her for at drive virksomhed. Det skal man ikke.
  2. I brevet får man mulighed for at "opdatere" sine oplysninger. Det skrives kun med ganske småt, at denne "opdatering" koster 958 Euro pr. år i min. 3 år med automatisk forlængelse.

Denne fremgangsmåde er egnet til at lokke nogen til at købe en ydelse, de i virkeligheden ikke har ønsket, og den form for salg bryder jeg mig ikke om.

Firmaet er derudover blevet beskyldt for at være ganske vanskelig at slippe af med, hvis man først er blevet registreret. Metoden minder til forveksling om den metode, som de dømte anoncehajer har brugt.

Min vurdering af deres såkaldte service er, at den er fuldstændig værdiløs. Jeg har aldrig oplevet en kunde, der indledte med at sige: "Jeg har læst din registrering hos Dansk Internetregister og vil derfor gerne købe..."

Hvis du googler deres navn vil du formentlig finde kritik som er skarpere formuleret end min.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en forklaring, der er til at forstå :-)
Tak for den!

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne lige fastslå, at jeg ikke har noget mellemværende mellem Dansk Internet Register og mit indlæg skyldes udelukkende at jeg har modtaget hennvendelsen fra dem med en betydelig grad af skepsis. Nu er der her på Amino dårligere erfaringer med "at hænge hinanden ud" så jeg håber da ikke, at mit indlæg giver anledning til yderligere stridigheder om hvad man må skrive om i dette forum. Tiden er også for kostbar til at sådanne diskussioner efter min mening har berettigelse. Lad succeshistorierne komme frem.

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

                                  INNOACTIVE 

 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper --

Tiden vil aldrig være for kostbar ALDRIG  - tiden er s... da netop til at andre aminoer ikke skal hoppe i fælden...  Dansk Internet Register er ikke ærlige...

" Lad succeshistorierne komme frem."   - det tror jeg ikke på om om Dansk Internet Register......

 

Michael

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også lige modtaget 2 breve fra Dansk Internet Register og de er - ligesom de foregående breve jeg har modtaget fra dem - røget direkte i genbrugscontaineren. Smile

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

HELT enig. Det kan koste små selvstændige dyrt at hoppe på den slags fupnumre, så det er absolut på sin plads at advare.
For nystartede med begrænsede midler, kan det være an alvorlig sag, at hoppe på den slags.

Vores konvolut er naturligvis også røget retur uden en tilmelding.
Hvis vi er nok der gør det, set i forhold til hvormange der hopper på den, så kan det jo ende med at blive en dårlig forretning for dem, så de opgiver Danmark som mål for svindlen. Man har jo lov at håbe :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er absolut guld værd at blive advaret. Men jeg synes ikke, det er nok at poste en advarsel mod et navngivet firma UDEN at forklare, hvad faren helt konkret er. Det har været et gevaldigt bøvl for mig, der aldrig før har hørt om Dansk Internet Register - at finde ud af, hvad pokker det egentlig var, jeg skulle passe på.

Mvh. Lisbeth Scharling  .... som for en lille uge siden heldigvis stod af på Erhvervsregistret - fordi sælgeren var FOR smart, for hurtigsnakkende, for lidt lyttende og så i øvrigt nåede at bruge mit navn vel omkring 15 gange i løbet af det første minut. Den slags jovialitet virker måske på mange - på mig har det bare den effekt, at jeg står totalt af. Selv hvis produktet i øvrigt var godt.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ringet op af dem, og da jeg selv har passet mange telefoner i min som receptionist, så har jeg fra starten sagt nej nej nej og nej.

Han var meget fortørnet over jeg "bare" sagde nej, men hvis man ser magasinet penge eller basta, så ved man at det er tilfældet at de bare vil svindle dig.

Bare om at holde sig væk

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

De sender et brev, hvor de fortæller at det er tiden til at opdatere dine firmaoplysninger. Vedlagt er der så et ark med dine oplysninger på. Her skal man tilføje evt. rettelser, skrive under og sende det retur til dem. Hvis du ikke læser det der står meget småt, så kommer det til at koste ca. 20.000 kr. Da man skriver under på at betale 958 euro om året og den er bindende 3 år.

www.atdesign.dk 
Vi laver NÆSTEN ALT i reklame!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)