Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel - Dansk Internet Register

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har netop modtaget brev fra Dansk Internet Register. Personligt vil jeg ikke benytte mig af deres  tilbud om regristrering i deres database. Ifald du overvejer at sige ja til deres tilbud bør du undersøge nøje, hvad det reelt er firmaet har at tilbyde !!

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

                                  INNOACTIVE

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Gælder det ikke for alle tilbud vi modtager, at vi bør undersøge nøje, hvad vi tilbydes?
Jeg forstår ikke, hvad din advarsel handler om? Advarsel giver man vel kun for at undgå en risiko? Hvad er risikoen?
Har du en konkret viden om Dansk Internet Register, eller konkrete erfaringer, vil det så ikke være en idé at dele den med os?

Mvh. Lisbeth Scharling (som aldrig før har hørt om Dansk Internet Register)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg evt under "Dansk Internet Register" i Google - der findes informationer.

 

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

                                  INNOACTIVE

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke andet end et tom hul at spise penge i - rendyrket svindel, så hold jer væk og bed dem om ikke at ringe mere og sig ikke ja til at modtage noget som helst, da det er her at de begynder at sende regninger ud

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev ringet op af dem da jeg startede for ca. 4 år siden. Dengang fik de det til at lyde som lidt mere end det var. Der var ihvertfald ikke meget aktivitet på hjemmesiden. Men de har fået en ny siden da, og der er mange flere registrerede. De giver en form for service, spørgsmålet er hvor god den er nu. Det ved jeg ikke.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså når man får brev fra Dansk Internet Register skal man bruge den vedlagte svarkuvert (som ikke er frankeret).    Det er nemmelig så enkelt at klippe en par sexannoncer ud fra Ekstra Bladet og putte i & sende retur til -- vistnok Hamborg....   Yes  De kommer til at betale for en ufrankeret kuvert og skal jo åbne den for at se om der kan være en ny "ordre"....    Jo denne tråd omkring Dansk Internet Register har været til før.

 

MVH.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Fedt at du lige advarer!!! Har set den hos et par af mine kunder og de bliver selvfølgelig smidt ud

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit "opdateringsbrev" dukkede så op i dag.
Som noget nyt er der kommet et felt, hvor man kan fravælge sin registrering.
Jeg valgte at ignorere dette også. Fra mig får de ABSOLUT INGEN RESPONS. Så risikerer jeg ikke at komme til at bede om noget, der koster penge.

Ideen med at sende svarkuverten tilbage med ikke sporbart indhold er god. Det påfører dem udgifter, som i bedste fald på længere sigt kan få dem til at give op.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden http://www.amino.dk/forums/t/9080.aspx har ikke gjort mig klogere på, hvad problemet er med Dansk Internet Register.
Der henvises til en artikel, der måske kunne oplyse mig - men artiklen findes ikke mere.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)