Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web10 ?!?!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget tilfreds med WEB10. Det er første gang, at jeg har haft problemer. Men som før skrevet: Det burde stå klart og tydeligt  mht. til driftstatus. Af en eller anden grund, så er det ikke "på mode" at skilte med problemer hos diverse udbydere, hosting, telefoni osv. Men det ville  da være bedre at læse om det på det tilhørende site, frem for at se det i et forum.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John J:

Af en eller anden grund, så er det ikke "på mode" at skilte med problemer hos diverse udbydere, hosting, telefoni osv.

Burde du ikke kun snakke udfra egne erfaringer.... ??

Synes det er en dum ide at generalisere

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Kører væsentligt bedre end One, som jeg ellers har brugt som den billigte webhotel løsning.

Vælger man det billigste beder man selv om problemerne.... der er kvalitetsforskel også på webhoteller

 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

"Burde du ikke kun snakke udfra egne erfaringer.... ??"

Jo, netop. Kun mine egne   - Og  ordet diverse er ikke = alle. Som du måske har læst, så er jeg ikke utilfreds med pågældende udbyder.

Fred på Jord

 

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun være enig. Men nogen gange kommer der jo spillere på markedet, der leverer kvalitetsløsninger langt billigere end de etablerede konkurrenter.

Noget folk også ofte har tendens til at glemme, er at læse betingelserne. Her kan man ofte læse hvad webhotellerne vil stå til ansvar for og ikke, og hvad der er med i prisen.

 

 

 

___________________________--

Thumps up til:
Himmelstrup Eventbureau
Scooter Shoppen
Bibob Mobil
Web10 Webhotel

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)