Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web10 ?!?!

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et utal af hjemmesider ved web10.dk og kan kun sige god for dem til folk der læser denne tråd. Alle vores sider er hostet her, og hvis der er noget jeg ikke kan finde en løsning på svarer de super hurtigt på supporten

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tommy:

Web10 er den sidste jeg tror på vil bukke under økonomisk.

At Web10, og næsten alle andre virksomheder, skal være bedre til at informere ved problemer er jeg enig i. Problemet er dog også, at alle de mennesker der intet ved om hjemmesider, hosting og lignende flokkes om discountudbyderne - og når noget så går galt, jamen så er det da udbyderens fejl... reelt viser det sig ofte, at de enten (1) har valgt selv at administrere DNS og ikke sat det korrekt op, (2) ikke ved hvordan deres mailprogram fungere og tror at de automatisk begynder at modtage mails fra deres domæne på den e-mailadresse de opgav ved begyndelsen, (3) generelt bare har fejlet selv og nægter at overveje den mulighed.

aboutweb.dk:
Jeg har en kammerat som bruger dem, og hans email har ikke virket i 5 dage nu . . . . . men hans side virker fint

Jeg har haft webhotel ved Web10 i ~7 år vil jeg efterhånden tro, og deres mailservere plejer at køre meget stabilt. Nedetid på 5 dage finder jeg helt usansynligt og vil nærmere tro, at din kammerat mangler at få styr på opsætningen.

 

 

Ved at sige det der så har du lige kaldt mig dum, da jeg har kigget på det for ham og det er web10s fejl han modtager ingen mails på webmail eller noget som helst (han har købt domænet ved web10 og bruger deres dns servere som modtaget INGEN indstillinger er blevet ændret fra hans side af. Og det har virket før)

 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

AV2:

Det er også mest mangel på information jeg mangler. Jeg er udd programmør og har arbejdet som supporter og udvikler i mange år, så jeg tror ikke jeg mangler at kunne sætte eller styre DNS. Men jeg er helt enig i at det ofte er en fejl i erfaring der vælter tingene.

Jeg skal ud i en dedikeret  server løsning, da jeg forhåbentlig skal have rigtig mange brugere som man ikke bare kan bruge web10 til. Min database er temmelig stor allerede og vi er få brugere nu, så inden længe skal jeg finde noget andet.

Min tanke er armada hosting. Kender i noget til dem ?

Jeg har et domæne med knap 40.000 unikke besøgende pr md, og det er hostet hos Armada. Der er aldrig problemer.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er den vist gal igen.

Jeg har et par sites, hvor der pt. ikke er udtræk fra databasen ?

Hvor ville jeg ønske, og det gælder mange andre udbyder-sites, at der klart og tydeligt blev informeret  om driftforstyrelser  via forsiden. 3 x ØV

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt info findes på: http://www.web10.dk/footer.php?area=drift

 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Men, hvordan fandt du linket ?  Under "Information" står der intet.

 (Jeg tilstår, at mit syn ikke er hvad det har været)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Can't tell you.. Det har lagt i foretrukne i mange herrens år :)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid ved at gå ind i dit kontrolpanel, og under drift se hvad der foregår når der lige er nogen der skriver noget.

Jeg har besluttet at vi flytter da jeg ved mindst 5 ordre er væk .. og vi derved mister penge lige nu!

Det kan jeg ikke leve med. Det bliver spænende hvad vi ender med, men uanset hvad skal vi have armada hosting, da de virker virkelig gode og proffesionelle.

/A

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft så mange problemer med Web10 - hvor deres supporter var så pinlig over dem at det endte med at han betalte mig ud af hans egen løn.

De skoder - Lad være med at bruge ded Wink

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I den tid jeg har brugt Unoeuro har jeg da været fuldt ud tilfreds, deres DNS service er også helt i top.

Kører væsentligt bedre end One, som jeg ellers har brugt som den billigte webhotel løsning.

Vil du betale lidt mere, så kan adnecto helt klart anbefales, kan ikke rose Martin nok for den service han har leveret...:)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)