jeg har et utal af hjemmesider ved web10.dk og kan kun sige god for dem til folk der læser denne tråd. Alle vores sider er hostet her, og hvis der er noget jeg ikke kan finde en løsning på svarer de super hurtigt på supporten |
Tommy:Web10 er den sidste jeg tror på vil bukke under økonomisk.
At Web10, og næsten alle andre virksomheder, skal være bedre til at informere ved problemer er jeg enig i. Problemet er dog også, at alle de mennesker der intet ved om hjemmesider, hosting og lignende flokkes om discountudbyderne - og når noget så går galt, jamen så er det da udbyderens fejl... reelt viser det sig ofte, at de enten (1) har valgt selv at administrere DNS og ikke sat det korrekt op, (2) ikke ved hvordan deres mailprogram fungere og tror at de automatisk begynder at modtage mails fra deres domæne på den e-mailadresse de opgav ved begyndelsen, (3) generelt bare har fejlet selv og nægter at overveje den mulighed.
aboutweb.dk:Jeg har en kammerat som bruger dem, og hans email har ikke virket i 5 dage nu . . . . . men hans side virker fintJeg har haft webhotel ved Web10 i ~7 år vil jeg efterhånden tro, og deres mailservere plejer at køre meget stabilt. Nedetid på 5 dage finder jeg helt usansynligt og vil nærmere tro, at din kammerat mangler at få styr på opsætningen.
Ved at sige det der så har du lige kaldt mig dum, da jeg har kigget på det for ham og det er web10s fejl han modtager ingen mails på webmail eller noget som helst (han har købt domænet ved web10 og bruger deres dns servere som modtaget INGEN indstillinger er blevet ændret fra hans side af. Og det har virket før)