Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web10 ?!?!

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Its always the same issue, lack of information flow...

In the US they are really up-front with information when things such as this happen, just so people dont "hang in the air" and know nothing, get frustrated etc.

Small description of the problem, and little statement about that they are working on the issues would be more then enough - but it seems that its not on the top of the list for those who manage those services.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

My point too. You have to inform users what is going on.

At jeg stiller krav var ikke i forhold til telefon support, men at der ingen formation er  overhoved, og at de er nede i timevis!

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

AV2:

My point too. You have to inform users what is going on.

At jeg stiller krav var ikke i forhold til telefon support, men at der ingen formation er  overhoved, og at de er nede i timevis!

Jeg har faktisk været i samme situation med web10. Dengang gik der flere dage før mit domæne kunne tilgås korekt (alt grafik manglede, kun ren tekst blev vist). I nedetiden var der intet respons fra web10, og intet at læse under driftsinfo :(

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kammerat som bruger dem, og hans email har ikke virket i 5 dage nu . . . . . men hans side virker fint

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endelig kunnet se noget.. og de har haft strømafbrydelse!

Det er kl 5.53 alt gik ned og jeg har netop kunnet få ftp adagang og alt er væk, ud over min database som er fin men selve siden er pist.. alle 4 sider jeg har kørende så nu ender vi hos en anden hosting udbyder det er sikkert.

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

AV2:

Jeg har endelig kunnet se noget.. og de har haft strømafbrydelse!

Det er kl 5.53 alt gik ned og jeg har netop kunnet få ftp adagang og alt er væk, ud over min database som er fin men selve siden er pist.. alle 4 sider jeg har kørende så nu ender vi hos en anden hosting udbyder det er sikkert.

Du skal være velkommen hos Surftown! Vi har egne datacentere med 4 stk 1.000 Mbit/s redundante fiberforbindelser, redundant strøm og køling, UPS og dieselgeneratorer samt Inergen brandslukningsanlæg...og du netop nu kan få en iPod touch med i købet ;-) 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte web10 for mange år tilbage (at de har været "mange år" i branchen er selvfølgelig et plus), men havde ikke andet end problemer hovedsageligt med nedetider. Det var dog den gang og kender intet til deres forretning idag. 

Skulle jeg anbefale et billigt webhotel må det være Surftown. Hvis alt andet går galt, har du jo også Thomas (se ovenstående) at rive i ørene Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Surftown er faktisk på tale men da vi i fremtiden har brug for dedikeret server til databasen , blandt andet tror jeg ikke jeres løsninger er i den stil.

VI bruger jer privat, men ikke erhvervsmæssigt.

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Web10 er den sidste jeg tror på vil bukke under økonomisk.

At Web10, og næsten alle andre virksomheder, skal være bedre til at informere ved problemer er jeg enig i. Problemet er dog også, at alle de mennesker der intet ved om hjemmesider, hosting og lignende flokkes om discountudbyderne - og når noget så går galt, jamen så er det da udbyderens fejl... reelt viser det sig ofte, at de enten (1) har valgt selv at administrere DNS og ikke sat det korrekt op, (2) ikke ved hvordan deres mailprogram fungere og tror at de automatisk begynder at modtage mails fra deres domæne på den e-mailadresse de opgav ved begyndelsen, (3) generelt bare har fejlet selv og nægter at overveje den mulighed.

aboutweb.dk:
Jeg har en kammerat som bruger dem, og hans email har ikke virket i 5 dage nu . . . . . men hans side virker fint

Jeg har haft webhotel ved Web10 i ~7 år vil jeg efterhånden tro, og deres mailservere plejer at køre meget stabilt. Nedetid på 5 dage finder jeg helt usansynligt og vil nærmere tro, at din kammerat mangler at få styr på opsætningen.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også mest mangel på information jeg mangler. Jeg er udd programmør og har arbejdet som supporter og udvikler i mange år, så jeg tror ikke jeg mangler at kunne sætte eller styre DNS. Men jeg er helt enig i at det ofte er en fejl i erfaring der vælter tingene.

Jeg skal ud i en dedikeret  server løsning, da jeg forhåbentlig skal have rigtig mange brugere som man ikke bare kan bruge web10 til. Min database er temmelig stor allerede og vi er få brugere nu, så inden længe skal jeg finde noget andet.

Min tanke er armada hosting. Kender i noget til dem ?

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)