Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lån søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

for pokker jeg er kommet i en knibe, og jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig,

jeg starte lige med en lille for historie.

 

jeg blev fyret fra mit arbejde i november som følge af finanskrisen, men jeg fik "heldigvis" chancen

for og blive ansat i Firmaet roboclean, som nogen af jer nok har hørt om, men jeg vidste jo ikke bedre

de snød naturligvis også mig for min løn så nu snakker vi kun igennem advokat, men summer sumarum

er jo at jeg så igen løn fik det betød at jeg bog min kæreste blev smdt ud af vores lejlighed og jeg kom i rki. vi har så fundet et nyt sted og bo, men der skal jo betales indskud huslejen er i orden da jeg self har fået nyt arbejde.så det vi naturligvis gør er at vi først kontakter komunen om et lån og inden vi får svar der fra ja så ved man jo ikk hvor længe der er gået, så vi ringer self til min kærestes bank og spørg dem og hjælp (min bank sagde jo nej fordi jeg var i rki) men de sagde nej og uden rigtig og gi nogen grund????

så vores problem er lige nu at vi skal bruge 20000k til på torsdag og vi har ingen ide om hvad vi skal gøre også tænkte vi om der var nogen af jer som havde et forslag eller en "invester" som kunne hjælpe os

hvis der er en der kan låne os 20000 kan vi betale 25000 tilbage om 1-2 måneder.

 

håber der er nogen der kan hjælpe

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan kan i betale 250.000 tilbage? Det da også alt for meget

Tilmeldt 4. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hov det var da vist en bøf;-)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)