Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken udbyder til internet, telefoni og kabel-tv?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Til vores nye kontor skal vi have oprettet en internetforbindelse, telefoni (IP-telefon med 5 linjer med mulighed for internopkald osv.) samt kabel-tv. Med hensyn til internet og telefoni, der skal udbyderen kunne levere et så stabilt forbindelse som muligt. Jeg har kigget på TDC og Sonofon, men jeg vil høre Jer andre, hvilke løsninger/udbyder i bruger og er der en udbyder/løsning i kan anbefale?

Vil i anbefale at man bestilte alle tre løsningen samlet fra én udbyder, eller vil det være ligeså godt f.eks. at bestille Internet fra TDC, IP-telefoni fra en anden leverandør, og evt. kabel-tv fra den lokale antenneforening?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge en TDC ADSL (eller VDSL hvis muligt) med udvidet service på, så fejlretning startes indenfor 1 time, døgnet rundt, alle ugens dage, i tilfælde af problemer.

Det koster ca 100 kroner ekstra om måneden, men er efter min mening givet godt ud.

Kabeltv afhænger lidt af hvilken udbyder der har kabler i vejen / bygningen, men der er både stofa og tdc nogenlunde ligeværdige. Vi har selv kabeltv fra Stofa på vores kontor, og en 20/10 Mbit VDSL fra TDC.

Til telefoni ville jeg tage en snak med Firstcom om mulighederne for en ip-telefoniløsning, jeg kender flere andre der har gode erfaringer med dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Tak for det hurtige svar, det lyder meget fornuftigt. Jeg har selv kigget lidt på Firstcom.

Har du mulighed for at oplyse, hvad en 20/10 Mbit VDSL fra TDC koster om måneden?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke huske den præcise pris, men jeg mindes det er omkring en tusse om måneden + moms, men vi har så også valgt at tilkøbe en flok faste ip'er så vi kan have flere netværk internt i huset og lave smarte ting med filserveren dernede osv.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet er du fra? Jeg bruger Profiber 50/50 med tv pakke og det hele Yes

 

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak skal du have, jeg vil prøve at ringe ind og snakke med dem, vi får også selv brug for et par faste IP'er.

Hvis nogen har andre bud på IP-telefoni løsninger, så må i meget gerne sige til.

Jeg tror vi vælger den lokale antenneforening som TV-udbyder, da der ikke er den store behov stabil TV forbindelse.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har kontor i Odense kommune, det ser ikke ud til at Profiber er understøttet her :).

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok til øen senere Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Vi bruger selv Hosted PBX - hvilket giver os mulighed for selv at styre vores telefonlinier 100%, dvs hvem skal opkaldet gå til fra hovedlinien, skal der gå opkald igennem i et bestemt tidsrum, hvor lang skal telefonkøen være.

Det virker effektivt, og prisen er yderst acceptabel.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. Så det er også fra Firstcom at i har Hosted PBX?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)