Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj produktion udland / Dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte en web butik op. Jeg skal i gang med at producere tøj med eget navn. Men man skal jo altid producere så mange styk antal hvis man producerer i udlandet. Er der ikke nogle der kender en god systue i dette land der kan producere 100 - 200 styk ???

 

Annabelle

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske Bobine i Helsingør??
Martin
Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Annabelle,

 

JO prøv evt. at gå ind på følgende hjemmeside:

 


 

Et lille "nystartet" danskejet firma i POLEN! 

 

De har INGEN MINIMUMSmængde af tøjproduktion! ... det koster ihvertfald ikke at forespørge om priser mm ...  ;o)

 

Annette

Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Annabelle

 

Det kunne være et rigtig god idé at starte blidt op med AnnetteMaries forslag omkring mkristensen.com - vi er ikke i familie .

 

1) Hun bor tæt på den tyske grænse - det tager ca. 4 timer fra Rostock til grænsen Frankfurt Oder. Så regn med ca. 5-6 timer. Det er altså nemt at besøge hende og få klarlagt dine designs mv.

2) Hun taler dansk (må man formode) - og da kun ca. 25% i Polen taler / forstår engelsk nogenlunde, er det en stor fordel.

 

Du kan også ringe billigt til hende via Internettet - det er altid rart at tale om tingene forinden. Når du så har fået dig lidt erfaring med at placere ordrer i udlandet / Polen, kan du søge efter flere leverandører. Det er vigtigt at have mere end én leverandør!

 

Held og lykke med det

Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil prøve at kontakte MKristensen for at se hvad hun kan - tak for jeres ideer )

 

I er velkomne til at komme med flere ......... )

 

Annabelle

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen af jer, som ved hvad hjemmesiden nu hedder, hvis den stadig eksisterer? Ellers bare en mail? :)

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fremstille tøj for dig med en lille MOQ. Vi bor i Thailand, og er derfor væsentligt billigere, end hvad du vil være i stand til at finde i Danmark. Vi producerer tøj til en række lande i den vestlige verden, og er derfor gearet til den høje kvalitet.

Kontakt mig gerne for et uforpligtende tilbud.

Start med at kigge på min webside www.amarisas.com

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Amarisas er en af vore samarbejdspartnere, så ham kan jeg kun sige god for.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)