Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtakserede sms-tjenester

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gudaw folkens.

Jeg har lige lidt spørgsmål omkring overtakserede sms-tjenester.

Kender I noget til love og regler på dette område? Jeg tænker på at lave nogle konkurrencer som betales via en overtaksede sms. Hvordan gøres dette, så man ikke kommer i kampulage med nogen former for lovgivning.

 

Hilsen Peter Lose  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

teleindustrien har lavet nogle retningslinier som der skal følges.
Du kan læse mere om rammeaftalen her: http://teleindustrien.dk/t2w_604.asp og ellers skal du overholde markedsføringsloven ligesom alle andre :)

Mvh. Torben

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Altså uden at kende alle reglerne på området, ved jeg at det kræver at du informere kunden om at de ikke har fortrydelsesret, og at det skal stå tydeligt hvor meget de skal betale.. Men ellers tror jeg ikke der er nogle specielle krav, men mon ikke der er nogle andre herinde der ved det bedre end mig :)

MvH Kristoffer

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer:

Hej

....Men ellers tror jeg ikke der er nogle specielle krav..

MvH Kristoffer



Hej Kristoffer

Der er en del regler som man skal overholde ud over markedsføringsloven, både hvilke konkurrencer man må køre på hvilke numre, hvor meget man må hæve pr gang, hvor meget der må hæves i alt og en del flere, så jeg vil kraftigt anbefale at man læser ramme aftalen grundigt inden man går i gang.
Og så er der lige den lille ting at teleindustiren mig bekendt giver temlig store bøder hvis reglerne ikke bliver overholdt.

Dbh. Torben

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben S.:

Kristoffer:

Hej

....Men ellers tror jeg ikke der er nogle specielle krav..

MvH Kristoffer



Hej Kristoffer

Der er en del regler som man skal overholde ud over markedsføringsloven, både hvilke konkurrencer man må køre på hvilke numre, hvor meget man må hæve pr gang, hvor meget der må hæves i alt og en del flere, så jeg vil kraftigt anbefale at man læser ramme aftalen grundigt inden man går i gang.
Og så er der lige den lille ting at teleindustiren mig bekendt giver temlig store bøder hvis reglerne ikke bliver overholdt.

Dbh. Torben

Hej Torben

Var jeg faktisk slet ikke klar over, har tidligerer kørt en side hvor vi solgte en service over mobil taktsering. Der var tale om beløb på 10, 30 og 60 kroner, dog stod min partner for det, så troede faktisk ikke at der var så mange regler, men tak for informationen..

MvH Kristoffer

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Det vil jeg lige arbejde videre med

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)