Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navision Regnskabsperiode problem

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har oprettet ny regnskab i Navision/Microsoft Dynamics Nav, men kan ikke definere Regnskabsperiode under Økonomistyring>Opsætning> Regnskabsperioder:

Jeg får følgende fejl:

Der findes ingen Regnskabsperiode indenfor dette filter.

Filtre: Startdato:>="

Ved ikke hvad det kan betyde, men vil meget gerne have hjælp, please hjælp snart, jeg er gået i stå her.

Tak

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror det er fordi der sidder et filter på.

Stå på skærmbillede hvor du skal oprette nye regnskabsperiode og tryk: CTRL+SHIFT+F7 (fjerne alle filtre).

Prøv herefter at oprette regnskabsperioder igen og se om den ikke går igennem denne gang.

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, jeghar forsøgt at klikke på skærmbilledet både på menu og højre side og forsøgt med CTRL+Shift+F7. men der skete intet, er der en anden metode måske manualt at går ind og fjerne filtrene?

jeg har også forsøgt at slette regnskab og klikke CTRL+Shift+F7 og kunne ikke se at der skete noget, jeg har hvertfald oprettet igen regsnakb, hvor jeg indtaster Company Type og fik besked at regnskab er oprettet, herefter ska jeg indtaste oplysninger om virksomhede og derefter definere regnskabsperioder, som jeg ikkekan , jeg får samme besked igen.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at poste et skærmbillede af fejlen?

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt det men det gik 8ikke på amnio så tilføjer et billdet gennel en hjemmeside URL er nedenstående:

 

http://www.deziclips.com/images/dato.GIF

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malik. Det er svært at sige hvad fejlen er, men jeg er ret sikker på jeg kan hjælpe dig online f.eks. over teamviewer. Jeg er dog lidt booket idag, men hvis du sender mig din e-mail adresse + telefonnr. som PM, så kan jeg lige kontakte dig imorgen.

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

okay tak skal du have, jeg kommer tilbage om snart skal lige lave noget mad først.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at oprette et nyt år ??

mvh

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan slet ikke komme videre efter at have trykket på Regnskabsperioder, for der får jeg med det samme fejl meddelse og derfor kanikek oprette året. istedet for fejl meddelse skal der komme et vinduet der hedder Regsnakbsperioder, hvor man kan oprette nyt år , lagerperiode osv.

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er er ingen andre der kan hjælpe med Navision? jeg kan slet ikke komme videre , sidder fast. Please

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)