Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om designet?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Jeg har lavet en hjemmeside til mit firma, og i den anledning vil jeg gerne høre hvad i synes om designet.

Er der noget der kan gøres bedre? eller noget der bare ikke duer?

Så lad mig endelig høre :)

http://www.globacon.dk

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Nu er det designet, du spørger til, og så vil jeg være ærlig.

Jeg synes, det er kedeligt, og der er ikke rigtig noget, der fanger, når man kommer ind på siden. Jeg ville meget hurtigt skøjte videre.

Ellers er det holdt enkelt, og det kan jeg godt lide. Samt der er ikke brugt alle mulige og umulige forskellige skrifter, der bare er med til at forvirre. Dog ville det være rart, om du kun brugte én skrifttype.

Som en privat hjemmeside ville jeg synes, den var rigtig fin og pæn; men til salg af din virksomheds produkter synes jeg, den er for kedelig og ordinær. Den fanger ikke brugeren på de 2-3 sekunder, du har.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Jeg er enig med Bettina herover.

  • Hold dig til én skrifttype.
  • Menuen kan jeg bedst lide at have i venstre side eller i toppen. Det er dog en personlig præference, og jeg fandt jo menuen selvom den er i højre side Smile
  • Siden er kedelig. Jeg synes dog det er meget godt når du selv har lavet den, men den er stadig ikke optimal.
  • Forsiden (og undersiderne) bør sælge dit firma langt bedre.
  • Der er vist også et par småfejl du kan rette: "Tilmeld"-knappen til nyhedsbrevet er meget bred. Jeg ved ikke om det kun gør sig gældende i Firefox, som jeg bruger.

Det var vist alt for denne gang.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :)

Angående skrift typen, hvor er det der er brugt flere forskellige? Der skulle gerne kun være brugt Verdana på hele hjemmesiden, men der kan selvfølgelig var smuttet et eller andet.

Tilmeld knappen er vist noget bred Surprise det havde jeg slet ikke set, men det er da heldigvis ikke så slemt at rette.

Hvad ville i anbefale at jeg gjorde, for bedre at fange kundernes interesse?

 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Sagt i den bedste mening - få en professionel designer ind over. Det behøver ikke koste specielt meget, og det vil gøre introen til dig MEGET bedre. Som siter ser ud p.t., er jeg i tvivl om, hvorvidt det overhovedet er færdigt, og jeg er helt sikker på, at det ikke er lavet med ét gram kærlighed eller passion. Og det smitter altså desværre af på, hvordan jeg tror du griber evt. opgaver an. 

sorry - men du spurgte selv :-)

chr

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Først og fremmest, tak for din ærlighed.

Jeg har skam lagt tid og kærlighed i siden, men jeg må indrømme jeg nok ikke selv er den store web designer. Jeg kan sagtens se dit argument omkring at siden smitter af på opfattelsen af hvordan resten af firmaet fungerer.

Når du siger det ikke behøves koste ret meget, hvad prisleje vil du så mene det ligger i?

Kender du, eller kan du eventuelt anbefale en designer? Gerne en der kan lave både visitkort, hjemmeside og brevpapir. Jeg kunne jo godt tænke mig at høre mere om hvad man kan få og hvad det koster.

Med Venlig Hilsen

Bent B. Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må indrømme at jeg syntes ikke der er så meget design i det hele taget. Du har desuden et lille problem med at siderne ikke er "samme sted" de gør at det hele hopper frem og tilbage med 2 mm når du skifter side.

Tag evt en tur på nettet, find nogen sider du syntes ser godt ud, og find i det hele taget lidt inspiration. Snakker ikke om at at lave en kopi, men om at få ideer til hvor du gerne vil hen af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede egentlig ret grundigt på din side, men blev aldrig helt klart over hvad den kan.

Det primære jeg opfattede var at der kunne tilmeldes et nyhedsbrev.

 

Jeg tror at du vil komme langt med et gennemtænkt grafisk design, men der er også en del sprogligt der vil kunne rettes til.

Egentlig synes jeg emnet er ok til et enkelt og diskret design, men links til andre kommer til at være lige så vigtigt som det du reelt tilbyder når der ikke er noget hieraki.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Bent

Jeg er glad for, at du tager min respons i den ånd, den er ment. Design af site, brevpapir og visitkort kan du lige fra 5.000 til 500.000 - jeg gør mig ikke selv i grafiske løsninger, men jeg samarbejder med en dygtig grafiker, der hedder Kenneth Andersen. Han kan lave både den dyre og den billige løsning. Og han er i min bog en meget dygtig grafiker i forhold til hans priser.

Ring evt. til mig i morgen på 2082 5362, så kan vi - helt uforpligtende, amino til amino - tale om hvad du vil, og har brug for, så kan jeg eventuelt få Kenneth til at give et bud. (Normalt kunne du bare ringe direkte til ham, men han freelancer på et bureau i morgen, så der har han ikke tid.)

Generelt er Sennsa råd i øvrigt rigtig godt. Gjorde det selv for nylig da jeg renoverede mit eget site. Kig på konkurrenterne og de store i brancen - der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken.

Håber, du er blevet klogere.

christian

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent.

Vi tilbyder Webdesign fra DKK 1.999 og kan evt. sætte det op i et CMS system, der gør det nemmere for dig selv at vedligeholde siden løbende.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker at høre nærmere om dine muligheder eller hvis du ønsker at modtage et uforpligtende tilbud.

Mvh

Morten Aagaard Nielsen

Mail: morten@e-c-s.dk

http://www.e-c-s.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)