Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 11 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

http://24.dk/group/pc-hjlp/forum/thread/2112990

http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/73532/

Dine links siger jo ikke andet end at der er gratis programmer der kan det samme som SlowPC fighter - ja det er der men SlowPC fighter har to fordele frem for de andre:

Det er super brugervenligt min svigermor på 74 kan finde ud af at bruge det.

Der er et firma bag, tro mig der er mange - rigtig mange - der aldrig ville installere et gratis program man "bare" kan hente via et link fra f.eks.spywarefri.dk som jo tordner mod hvad der ikke lige passer i deres regilion.

ccleaner er absolut både billigere og nok også bedre end SlowPC fighter men det lider under manglen af bl.a. ovenstående fordele.

Kim

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Nu må jeg altså lige komme med en lille kommentar:

Da SLOW-PVC fighter udkom, der købte jeg det, og kørte det på en af mine maskiner. Den fandt 15.XXX fejl, som blev rettet. Efter den var blevet "renset" ændredes min maskines opstarts hastighed fra 78 sekunder til 45 sekunder. Det er da noget af en forskel! Eller hvad?

Bare fordi at et par "eksperter" kommer med nogle vage udtalelser, er det altså ikke en generel holdning hos folk der arbejder med IT.

Alle programmer har posetive og negative oplevelser - Det er dog interessant hvor du har din kilde fra omkring, at det er en generel holdning hos IT  folk, at de vil anbefale dette program frem for andre.

Jeg kender det ikke selv og er nautral, men når man ligefrem nævner, at det er generelt at anbefale det sådan læser jeg det i hvert fald, så må der ligge tal til grund for denne udtagelse.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

Alle programmer har posetive og negative oplevelser - Det er dog interessant hvor du har din kilde fra omkring, at det er en generel holdning hos IT  folk, at de vil anbefale dette program frem for andre.

Jeg kender det ikke selv og er nautral, men når man ligefrem nævner, at det er generelt at anbefale det sådan læser jeg det i hvert fald, så må der ligge tal til grund for denne udtagelse.

Jeg har da ingen steder skrevet "at det er generelt at anbefale det". Jeg kommer med en forklaring af MIN EGEN oplevelse af produktet.

 

Med hensyn til dette:"Bare fordi at et par "eksperter" kommer med nogle vage udtalelser, er det altså ikke en generel holdning hos folk der arbejder med IT." Så var det blot for at fortælle at ServerService ikke kan udtale sig på baggrund af "IT-Folk" han kan udtale sig på baggrund af egne oplevelser samt de oplevelser han har hørt om. MEN IKKE ALLE!


 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

Altså Komputer har ingen professionel tilgang til testen af slow pc-fighter, plus at de gør det meget tydeligt i testen at det største problem er opstartsprogrammer, hvilket ikke bliver klaret automatisk og heller ikke kan af nogen programmer.

OG de giver kun 6 stjerner ud af 10 til Slow pc-fighter, og det må da være fordi der sidder en tester derude som reelt godt ved hvad det handler om.

Komputer har selv lagt en guide ud som hjælper med at optimere ens computer http://komputer.dk/system/files/FuldFart.pdf

gratis

Nej, de har testet produktet som enhver anden bruger ville gøre det og har fået samme resultat, det virker.
Vi var kede af de 6 stjerner ud af 10, for selve testen var yders positiv. Vi snakkede med dem og en af ankerne var sproget i produktet. Den sved noget, da det er mig der har skrevet tekster. Jeg har forsøgt at finde nye ord for alt det svære som folk ikke forstår og det er jeg så enten mislykkedes med eller også kunne testeren bare ikke lide det. Men det virker som om vores kunder forstår det..

Den guide du henviser til, viser tydeligt hvor meget arbejde der er i at gøre arbejdet selv. Jeg gad sgu ikke for at spare 100 kr. men sådan er vi jo så alle forskellige..

Dbh Martin 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:
Det må være verdens største og nyeste vidunder den er i stand til at finde i hundredevis af fejl på en komplet ny installeret win7

Det behøver ikke være Verdens vidunder af program for at finde fejl i et helt nyt styresystem fra Microsoft...
Det er der fundet i den første version af alle Windows styresystem helt tilbage til Windows 3.0 (sorry jeg kan ikke huske versionerne inden 3.0 Skype-Wink )

 

aaah jeg ved det virkelig ikke... Måske

Jeg er frustreret, min computer har åbenbart "et meget dårligt helbred" fortæller slow-fighter mig. Ligesom den også siger til mig at jeg skal købe det, og ikke kun mig jeg skal også give min ven det i gave, det er skide gode tips som jeg vil tage nytte af, tror jeg.

Det sidste tip er: "rolig nu (?), selvom din slow-fighter viser mange fejl er mange ikke vigtige" så jeg mere rolig, jeg skal bare køre programmet ofte.

Hvordan vurderer pc-slower, at mine fejl er de vigtige fejl, som giver min comp dårligt helbred?

Over 200 fejl gult helbred?

Over 500 fejl rødt helbred?

Og hvis der er fundet 200 i en ny windows installation, så har den et dårligt helbred allerede der! Men køb du abre programmet selv.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

Altså Komputer har ingen professionel tilgang til testen af slow pc-fighter, plus at de gør det meget tydeligt i testen at det største problem er opstartsprogrammer, hvilket ikke bliver klaret automatisk og heller ikke kan af nogen programmer.

OG de giver kun 6 stjerner ud af 10 til Slow pc-fighter, og det må da være fordi der sidder en tester derude som reelt godt ved hvad det handler om.

Komputer har selv lagt en guide ud som hjælper med at optimere ens computer http://komputer.dk/system/files/FuldFart.pdf

gratis

Nej, de har testet produktet som enhver anden bruger ville gøre det og har fået samme resultat, det virker.
Vi var kede af de 6 stjerner ud af 10, for selve testen var yders positiv. Vi snakkede med dem og en af ankerne var sproget i produktet. Den sved noget, da det er mig der har skrevet tekster. Jeg har forsøgt at finde nye ord for alt det svære som folk ikke forstår og det er jeg så enten mislykkedes med eller også kunne testeren bare ikke lide det. Men det virker som om vores kunder forstår det..

Den guide du henviser til, viser tydeligt hvor meget arbejde der er i at gøre arbejdet selv. Jeg gad sgu ikke for at spare 100 kr. men sådan er vi jo så alle forskellige..

Dbh Martin 

Som sagt tidligere, er jeg ikke kritisk over selve arbejdet programmet udfører. Den får helt sikkert en masse skidt fjernet og for nogle mennesker er det sikkert den bedste løsning. Jeg bruger netop selv et sådan program, bare ikke dit.

Men der må ligge en grund til kritikken og noget af den skyldes sikkert halvmugne it-nørder, som får at vide at deres comp er i dårlig tilstand. Disse eprsoner vil naturligvis undre sig og især når produktet koster penge.

Der er dog andre alternativer og at følge guiden fra Komputer gør mange flere ting end slow pc-fighter, så de kan ikke sammenlignes.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu vil jeg lige knytte et par kommentarer til den debat.

Jeg har været med indenfor branchen siden jeg betalte 40.000 for min første IBM PC 8086 med et diskdrev, så har fulgt diskussioner på sidelinien siden dengang.

Der har altid været og vil altid være mindst 2 grupper af brugere, dem der kan finde ud af noget med teknik og dem der bare vil have tingene skal virke. Dette gør sig gældende indenfor it, telefoni, radio/tv, hifi, køkkenudstyr, brændeovne, biler og meget meget mere i relation til stort set alle opfindelser der bruges af individer i det 21. århundrede.

Når det så er sagt, så er der ikke grænser for hvor meget folk der ved bare lidt om it, bliver ringet op af venner, bekendte, familie og deres venner, bekendte og familie hehe..

Det gælder alt lige fra opdateringer til antivirus meddelser osv osv osv..

Og kender jeg Martin T ret, så har han aldrig tænkt at SlowFighter skulle være en fast bestandel af IT nørdens software pakke (men da nok ok hvis han køber det) men mere tænkt som en løsning for den almene pc bruger der ikke har en dyt forstand på nogetsomhelst, andet end højst at skifte papir i sin printer og farvepatroner.

Der er således ingen grund til at sammenligne med CCleaner eller en vejledning fra Komputer af flere årsager. Der er ingen almindelige brugere der køber Komputer og der er ingen almindelige brugere der der ved hvad CCleaner er og hvad det gør.

Alle med det mindste kendskab ved også, at ALLE windows operativsystemer har en default indstilling som gør at maskinen er langsommere end den burde være for dem der kan undvære at der kører forskellige applikationer. Men BG er heldigvis fuldkommen ligeglad for han laver brugerflader til den brede masse, resten kan bare købe noget andet. Det man så skal huske på, at der generes milliarder i kølvandet af MS. Så hvad der er skidt for nogen er godt for andre.

Jo langsommere MS bliver uden rensning jo mere business til folk som MT og andre, men der sælges ikke færre styresystemer af den grund.

Så for mig at se er der kun ET ankepunkt for MT´s programmer, og det er at de umiddelbart ikke kan indgå i et affiliate program Cool

Fortsat god aften/nat.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagerslag123 - JEN

Jeg kan godt se din pointe -

Men jeg syns det er ufin salgstrick at love en masse om en fejlfri pc ved at bruge det program - Jeg ville da gerne anbefale det til mine kunder, hvis jeg selv kunne stå inde for det - men dem der spørger vil få min ærlige mening om det program.

Og jeg syns ikke det er ok at sælge et program til en mindre Itkyndig i den tro at de vil få løst deres windows problemer -

uanset hvad så har det her ikke gjort min hverdag nemmere som Itnørd - men der bliver flere ting at rydde op i - så fint nok at vi får lidt ekstra arbejde ud af det. 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

et her ikke gjort min hverdag nemmere som Itnørd - men der bliver flere ting at rydde op i - så fint nok at vi får lidt ekstra arbejde ud af det. 

Så tjener du flere penge, så tak lige Martin Thorborg :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan selvfølgelig ikke lade påstande stå hen i det uvisse, så derfor har jeg her til formiddag foretaget en test.

Min PC har ikke været genstartet (undtaget for programopdateringer) eller renset i 3 måneder eller mere. Jeg ville derfor efterprøve tingene med opstartshastigheden.

Opstartstid før eksekvering af CCleaner 4 min. 33 sek.

Kørsel af CCleaner slettede 719,5 Mb data.

Opstart efter eksekvering af CCleaner 4 min. 8 sek.

Herefter installation af SlowPCFighter.

Fejl konstaterede 7.836

Genstart efter brug af SlowPCFighter 2 min. 27 sek.

 Der er ikke testet for hvornår windows går igang, for det der tæller er, hvornår kan man arbejde med PC´en.

Det kan derfor konstateres at ved anvendelse af SlowPCFighter, så fik man en reduktion mellem 40-50% i forhold til både før og efter brug af CCleaner.

Konklusion: CCleaner kan ikke stå alene som værktøj der modsvarer SlowPCFighter da CCleaner kun gav en forbedring i opstartstiden på 25 sekunder, hvorimod SlowPCFighter reducerede dette yderligere med ikke mindre end 141 sekunder.

Tallene taler således for sig selv: Køb SlowPCFighter.

 

Køb ren argan olie her

Side 11 ud af 16 (155 indlæg)