Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er din PC langsom?

Side 1 ud af 16 (155 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 8 person

Mange tænker slet ikke over at deres PC allerede efter nogle måneder begynder at blive langsommere til at starte op og afvikle programmer. Efter et år bliver maskine mærkbart langsommere og det oplever de fleste, med mindre de formatterer maskine eller på anden vis ryder op.

Hvis din PC er mere end et år gammel, så har SPAMfighter nu lanceret et nyt produkt på dansk, der rydder grundigt op i din "Registry". Hvis du ikke ved hvad det er, så er du lige som mig. Men jeg har kørt den på flere maskiner og den sparker røv.
Du får ikke en ny maskine, men du får mere ud af den du har nu.

Prøv SLOW-PCfighter og få de første 25 fejl rettet gratis.

Dbh Martin 

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super timing Martin :-)

Jeg har siddet og bidt i tastaturet hele dagen, min pc er blevet møg langsom.

Så du har netop fået ny kunde.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop dowloadet det og lader den køre computeren igennem. Ellers kan jeg også helt klar anbefale 'CC Cleaner' som jeg læste om i PC World for noget tid siden - det for også ryddet op i computeren. Første gang jeg kørte det igennem gav programmet mig 1,2 gb mere i plads.

http://www.ccleaner.com/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Fantastisk initiativ Yes

Jeg måtte straks hente og prøve programmet.

Det blev installeret og startet.
Desværre kom programmet med denne fejlmelding på min 32bit Windows Vista Business SP1:

Normalt bruger jeg den gratis cleaner fra iobit, kaldet Advanced SystemCare Free på min pc.
Advanced SystemCare Free

Jeg vil helt sikkert vende tilbage og prøve programmet igen, når det kommer i en senere version.

Men som nævn synes jeg det er et super initiativ, og når man ser hvordan dine tidligere tiltag er blevet store betydelige succes'er, skal dette også nok blive det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Vauw 25 gratis fejlretninger - Ikke meget når jeg fik at vide at der var lige over 12.000

Men jeg var i det gavmilde hjørne og spenderede pengene på nøglen,

herefter fejlretning og genstart, er jeg dog ikke imponeret over resultatet, stadig samme sløvsind pc'en ligger for dagen ØV :(
og jeg er endda god til at eliminere kørende services und so weiter, så der ikke er mere i gang end jeg vil ha'

Men du fik hevet en hund ud af mig plus 25% til Skatteminister Kristian Jensen

Men jeg er frisk på en konkurrence!!

Nogen der kan slå mine 12.034 fejl fundet af Thorborgs.exe  Confused

Jeg sætter et e-kort på højkant, som jeg finder et skummelt sted (he-he,)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, jeg håber det hjalp dig.

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

9 ud af 10 af den her type programmer er direkte overflødige i den nye operativsystem arkitektur - der findes en trilliard af den her slags programmer som spammes løs med reklamer på nettet og for at være helt ærlig så ser jeg ikke lige hvad revolutionen er i en registry cleaner - tværtimod.

Derudover så har det stort set ingen effekt på maskinens hastighed - det som batter er meget enkelt få trin:

1) Slet de midlertidige filer i din browser

2) Slet de midlertidige filer i windows

3) Kør en defragmentering af harddisken hvis det er nødvendigt.

Det er voldsomt meget mere effektivt end at begynde og rydde op i registreringsdatabasen - som reelt set var noget der effektivt på gamle versioner af windows og overhovedet ikke burde være nødvendigt mere (og da slet ikke hvis ikke der rent faktisk også renses ud på selve pc'en imens som f.eks. cc drivercleaner gør).

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, kan ikke slå dine 12.000

troede jeg havde meget da den fandt lige godt 2.100.

Men nu er jeg 25 fejl bedere stillet Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nielco

Jeg er ked af at programmet fejlede. VI har ellers testet det godt og det burde virke på alle PC'er.
Jeg sender fejlen videre til vores udviklere, så må de kigge på det.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem der ikke mener det virker, så er jeg ikke enig. Jeg vil foreslå at folk med en langsom PC, blot prøver at tage tid på hvor hurtigt den starter op før og efter kørsel af vores program. Jeg har set mange eksempler på at det let kan gøre opstart 30-60 sekunder hurtigere.
Men der er da mange andre ting man også kan gøre, men det betyder jo ikke at man skal afholde sig fra at få styr på sin registry.

Dbh Martin

 

Side 1 ud af 16 (155 indlæg)