Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalt for hjemmeside, nu har jeg ingenting!

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

wolfie:
Men det jeg mener er, at hvis jeg sætter min timepris 10 gange højere, bliver mit produkt ikke bedre :)

Men hvis du dit produkt var så godt at du kunne sætte din timepris 10 gange højere, havde du så ikke gjort det ?

 

 

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

wolfie:
Men det jeg mener er, at hvis jeg sætter min timepris 10 gange højere, bliver mit produkt ikke bedre :)

Men hvis du dit produkt var så godt at du kunne sætte din timepris 10 gange højere, havde du så ikke gjort det ?

Ikke nødvendigvis... Mange vil grine hvis en 15 årig dukker op med en høj timeløn, desværre :/

Og desuden kan timelønnen være blevet brugt på mere direkte programmering, istedet for administration osv.

Måske nogle også mangler kunder/referencer, og vil derfor tage en mindre timeløn.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for alle tilbagemeldingerne. Ja, det har været mig en lærestreg, og det ved jeg nu.

Nu står jeg så og leder efter en ny der kan lave hjemmesiden. Hvad er kotumen mht. betaling up-front? Skal jeg betale ham 50 %, eller?

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hej igen,

Tak for alle tilbagemeldingerne. Ja, det har været mig en lærestreg, og det ved jeg nu.

Nu står jeg så og leder efter en ny der kan lave hjemmesiden. Hvad er kotumen mht. betaling up-front? Skal jeg betale ham 50 %, eller?

Jeg ved ikke med andre, men på mindre opgaver sender jeg en faktura når projektet er afsluttet. Er det et større projekt over flere måneder, aftaler vi delfaktureringer med kunden.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lade være med at betale upfront. 

Lav istedet et par milepæle i projektet hvor der aftales hvad der præcist skal afleveres ved disse milepæle. Når en milepæl nåes og der leveres det aftalte betaler du en % del prisen.

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Prøv at lade være med at betale upfront. 

Lav istedet et par milepæle i projektet hvor der aftales hvad der præcist skal afleveres ved disse milepæle. Når en milepæl nåes og der leveres det aftalte betaler du en % del prisen.

Jeps, det allerbedste Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

wolfie:
Ikke nødvendigvis... Mange vil grine hvis en 15 årig dukker op med en høj timeløn, desværre :/

Sludder, hvis du kunne ville du selvfølgelig kunne tage mere for dine timer. Det ville alle medmindre de driver en form for velgørenheds firma.

Alder har intet i mine øjne ingen indflydelse på timeløn. Men erfaring har derimod rigtigt stor indflydelse, og det er selvfølgelig svært at havde 10 års erfaring når man er 15 år. Det der tæller mest er dog resultater, der er naturligt ikke noget mere betryggende for en kunde, end at leverandør tidligere har skabt succes for en kunde i lignende situation.

Så hvis du vil tjene mere, er det bare at skabe nogle succeser! (Men hvorfor så gøre det for andre :-) ) 

Grunden til at du ikke tager en højere timepris er selvfølgeligt at du ikke kan. Det er der ikke noget udiøst i, sådan jeg det også for min egen virksomhed og iøvrigt flere andres :-)

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Prøv at lade være med at betale upfront. 

Lav istedet et par milepæle i projektet hvor der aftales hvad der præcist skal afleveres ved disse milepæle. Når en milepæl nåes og der leveres det aftalte betaler du en % del prisen.

Præcis, hos os praktiserer vi følgene;

Hvis produktet koster under 15.000 betaler kunden først når arbejdet er færdigt.
Over 15.000 bliver betalingen delt op via milestones - så har kunden såvel som os selv, ingen penge i klemme.

Dette er gjort efter erfaring, hvor der var blevet postet ca 30.000 i udviklingstimer, hvor firmaet der havde bestilt opgaven gik konkurs.
Vi har ikke oplevet nogle problemer efter vi har indført delbetalinger på større projekter. 

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

wolfie:
Ikke nødvendigvis... Mange vil grine hvis en 15 årig dukker op med en høj timeløn, desværre :/

Sludder, hvis du kunne ville du selvfølgelig kunne tage mere for dine timer. Det ville alle medmindre de driver en form for velgørenheds firma.

Alder har intet i mine øjne ingen indflydelse på timeløn. Men erfaring har derimod rigtigt stor indflydelse, og det er selvfølgelig svært at havde 10 års erfaring når man er 15 år. Det der tæller mest er dog resultater, der er naturligt ikke noget mere betryggende for en kunde, end at leverandør tidligere har skabt succes for en kunde i lignende situation.

Så hvis du vil tjene mere, er det bare at skabe nogle succeser! (Men hvorfor så gøre det for andre :-) ) 

Grunden til at du ikke tager en højere timepris er selvfølgeligt at du ikke kan. Det er der ikke noget udiøst i, sådan jeg det også for min egen virksomhed og iøvrigt flere andres :-)

 

Resultater skabes af jobs. Jobs fås af resultater. Derfor, jeg er jo nødt til at starte med en lav timeløn, og efter der kommer flere referencer på, kan jeg jo tage mere. Jeg ER blevet afvist til et job pga. min alder, udelukkende. Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart, jeg tror også hvis du hænger i, at du vil opleve at din timeløn stiger. Men du må bare ikke neglicerer at det der sker at din evner bliver skapere og skapere. Og når du om 2-3 år kigger tilbage på hvor god du er nu, vil du tænke på hvor meget du har lært siden og hvor meget bedre du nu er. Så vil du sætte din timeløn til måske det dobbelte fordi det er du blevet værd nu. Og kunder vil købe dig til den pris.

wolfie:
Jeg ER blevet afvist til et job pga. min alder, udelukkende.
 

Når man møder mennesker med den slags attitude, må man i første omgang hænge i, og hvis de virkeligt er så snævre synede som de umiddelbart giver udtryk for. Så må man bare smile og vinke ! (Og lade dem drukne i deres sump af uvidenhed)

 

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)