Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalt for hjemmeside, nu har jeg ingenting!

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville blot gøre andre Aminoer opmærksom på det.

Jeg ønsker ikke at andre laver samme fejl?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da også fint nok (at jeg så tvivler lidt på det ikke var en antydning af hævn indvolveret er en anden sag).

Men du håndterer altså ikke en uenighed særlig hensigtsmæsssigt. Hvis I nu havde lavet et indlæg sammen hvor I fortalte at I var uenige og gerne vil have et forslag? Eller I fra starten var kommet med hver jeres version og de så kunne debateres så var det også noget andet.

Men at du fuldstændig ensidigt hænger en anden ud, med navn og henvisninger på et temmelig spinkelt grundlag, det er altså ikke fedt, og jeg synes faktisk din modpart har opført sig noget mere sobert end du har. 

Så det eneste jeg har lært er at jeg ikke skal nyde noget af at lave forretninger med dig, og det er vel ikke det der er meningen?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være ærlig, så synes jeg godt nok designeren/programmøren har svigtet, og vist manglende dømmekraft.

Siden hvornår har nogen præsteret at lave det rigtige design i første hug? Der er altid ændringer og det er vel derfor der arbejdes med en margin på vist nok 20% indenfor IT branchen (hæng mig ik op på det præcise tal, kender bare flere der lægger 20% ekstra time, i forhold til det forventede).

Men det ser ud som om begge har lært meget af sagen, og I burde sætte jer ned og løse det som voksne og reele mennesker, fremfor mudderkastning og fravigelse af jeres eget ansvar.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Olsson
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er desværre mange rådne kar i branchen. Husk altid at få papir på det, især i tilfælde som hjemmesider osv.

Design er ofte et spørgsmål om personlig smag, af samme grund bruger professionelle firmaer altid korrektur. På den måde er der på forhånd aftalt et x antal korrektur runder, så hverken kunde eller designer bliver snydt.

Kan kun tilslutte mig, hvad der ellers er blevet skrevet herinde, angående pris og kvalitet, det hænger unægtelig sammen.

 

If it sounds too good to be true.... It probably is

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre har nævnt, så er 5000 heller ikke noget overhovedet. De billigste nystartede freelancere går ikke under 500 i timen, hvilket vil sige at der er 10 timer til at lave et design udkast, få kritik på dette, implementere evt. rettelser, implementere design ind i Magento (evt lave et theme), og så var der oven i købet et custom system der skulle sættes op ved siden af dette.

At tro at dette kan gøres på 10 timer er jo helt ude i hampen. Så er der til gengæld dem som alligevel byder 5000 på en opgave, typisk fordi kunden indikerer at det er budgettet. Det giver jo stof til eftertanke... Jeg ved godt at der er nogen herinde som byder på denne slags projekter, men dette kan ikke være nogen med større erfaring. Selv har jeg været system arkitekt på projekter på 20+ millioner og der lærer man lidt hvad ting koster Wink

Selv tilbyder jeg en komplet Magento webshop inkl. unikt design til 9.995,- Hvis jeg selv skulle gøre dette ville prisen være en helt anden, så alt arbejdet outsources så timeprisen er en helt anden, end de 850 som vi ellers tager for konsulentydelser.

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

De billigste nystartede freelancere går ikke under 500 i timen.

??

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

wolfie:

??

Øhh.. ja?! Det var ikke meget af et svar.

 

 

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

wolfie:

??

Øhh.. ja?! Det var ikke meget af et svar.

Hvad er det for noget at sige! Hvis man som voksen skal få et liv til at hænge sammen, skal man have et forholdsvis høj løn, specielt hvis man er freelancer og bruger meget af tiden på at lede efter job. Men hvis en studerende, pensioneret el. kan lave det i sin "fritid", så kan prisen altså gå meget længere ned. Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

wolfie:
Hvad er det for noget at sige! Hvis man som voksen skal få et liv til at hænge sammen, skal man have et forholdsvis høj løn, specielt hvis man er freelancer og bruger meget af tiden på at lede efter job. Men hvis en studerende, pensioneret el. kan lave det i sin "fritid", så kan prisen altså gå meget længere ned

Det er fuldstændigt rigtigt, hvilket også præciserer min pointe. Du får hvad du betaler for. Hvis du vil have et website til 5.000,- så er det nok ikke branchens bedste der gør det til denne pris.

Hvis du som kunde mener at din hjemmeside skal være din primære salgskanel og man gerne vil op og have en omsætning på 1mill (bemærk: beløb taget ud af den blå luft) om året, så kunne det jo være at man skulle ofre lidt end 5k på sin hjemmesiden. Det handler om ambitioner og økonomi.

Og dette er jo også problemet. Fordi herinde er det ikke let at se om det er en 14-årig der byder på at lave en hjemmeside ved siden af sine lektier eller det er een der har været i branchen i 15 år.

Så hvad er moralen i alle mine rablerier?!? 

Betal det det koster eller accepter det produkt du får... (tror jeg nok Smile)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, men hvis man tilbyder, at lave en fungerende flot hjemmeside til 5.000 kr. så skal man da også kunne lave en?

Jeg vidste da godt det ikke var den vildeste hjemmeside jeg fik, men jeg havde da i det mindste regnet med noget flot og funktionelt.

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)