Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalt for hjemmeside, nu har jeg ingenting!

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu er det godt 2 måneder siden jeg efterlyste en person herinde som kunne lave min nye hjemmeside. Der kom som sædvanlig rigtig mange gode bud, og jeg endte med at vælge XXXXX.

Jeg har hele tiden været i kontakt med den adm. Direktør, XXXX (Adm. Direktør - de er 2 mennesker i firmaet).

Anyway, jeg forklarer ham så hvordan det skal være og han begynder på arbejdet. Jeg skal først rykke ham de første 3 uger, og endelig får jeg lov til at se hvordan et design kunne være. Jeg er langt fra tilfreds, men er ivrig, så jeg giver ham rettelserne, og beder ham ligge det online. Nu betaler jeg ham så 3.000 kr.

Deruodver skal han programmere en ekstra affiliatedel. Bemærk, at aftalen var at han skulle programmere det. Så går der så endnu et par uger, og jeg hør ingenting. Langt om længe, i alt 2 måneder efter at vi kom i kontakt, er siden så færdig, mener han. Jeg står så med en side, med et grimt design (billeder kan evt. sendes for dokumentation), som højst sandsynligt er en template. Derudover har jeg så et affiliate system, på engelsk, som ikke er integreret i designet.

Jeg vil lige tilføje, at flere gange under processen, blokerede min msn. Heldigvis, havde jeg dog nogle i mit netværk, som havde ham på msn, og der var han sjovt nok online. Det siger vidst lidt om, at han ønskede at skjule noget.

Nu mener han så, at jeg skal betale ham 2.000 kr. mere, for den sidste del. Det er da klart jeg nægter det, når at affiliatedelen, langt fra opfylde de krav, som jeg har stillet.

Jeg har alt vores kommunikation gemt på min computer.

Indtil for en uge siden, så havde jeg opgivet de penge. Det er ærgeligt med 3.000 kr. men nogle folk, er bare sådan, og så hellere komme videre, uden at bruge mere energi på det.

Så i søndags, laver han dette indlæg. Det gør mig ret sur, og ja, det er selvfølgelig mit site's design som der er tale om. Selvom jeg havde betalt for det!

Jeg tænkte dog stadig at jeg ikke ville bruge energi på det, og at de 3.000 kr. ville komme ind igen, hvis jeg brugte energien på noget andet.

Nu ser jeg så, at han har været inde på siden, www.tilunge.dk, og fjerne designet. Og det pisser mig af!

Jeg er klar over at kvalitet og penge hænger sammen, det ved jeg i hvert fald nu.

Det drejer sig ikke om pengene, men er helt klart en principsag fra min side.

Vi har prøvet at løse det indbyrdes, men det er ikke lykkedes.

Hvad skal jeg gøre? Er det mig, som burde betale de sidste 2.000 kr. eller burde han betale mig tilbage?

Hører meget gerne fra jer både privat eller herinde.

Casper.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Endnu engang må man sige at billigt ender med at være dyrt, hvilket desværre sker alt for ofte. Hvis du har en kontrakt så er den bindende, og så skal du have dine penge tilbage. Jeg mener også (ret mig hvis jeg tager fejl her) at hvis du har Emails mellem dig og firmaet som beskriver projekt aftaler, pris, mm. så er de også juridisk bindende, og så skal du også gå efter dine penge.

Jeg personligt ville aldrig betale dem de resterende 2000 kr, specielt ikke når du ikke engang er glad for designet på din webdel....hvorfor så smide 2000 kroner efter noget andet som du heller ikke er glad for.

Håber du får det løst.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Casper Blom:

Så i søndags, laver han dette indlæg. Det gør mig ret sur, og ja, det er selvfølgelig mit site's design som der er tale om. Selvom jeg havde betalt for det!

Nu ser jeg så, at han har været inde på siden, www.tilunge.dk, og fjerne designet. Og det pisser mig af!

Casper.

Smid en advokat på sagen.

Han har indgået en aftale, som han ikke har overholdt.

Bed din advokat anlægge en retsag,  hvor du beder om at du godt vil have ham dømt til at udlevere de ting, som du indtil videre har betalt for.

Samtidig skal der også uden beregning gøres det færdigt der er påbegyndt, men hos et andet firma, hvor de betaler regningen.

 

 

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Det var godt nok ærgeligt at høre!

Jeg synes måske sagen kan blive indviklet, men er glad for du fortæller det, så nogle måske tænker sig en ekstra gang før de handler hos det firma! Men ja, måske lidt at hænge firmaet ud... hmmmHmm

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En advokat koster vel en anelse mere end de nævnte 3000,-..

Men i øvrigt.. er indlægget, berettiget eller ej, ikke i mod Aminos holdning til personsager? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skrev til mig han ville tilrette det så tilpaaset mit ønske om det skulle være en sexshop som jeg ønsket  og ligge det over på det domain jeg ønsker det skulle ligge på.

jeg ville dog ikke betale 3000 kr for dette design , med han snakket jo også om det skulle tilrettes efter mine ønsker med jeg ønsket jo også rss , andet  banner altså faktiske helt nyt design , vi kom  ikke ind på pris.

Smile

venlig hilsen

Mikael

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er ikke den store fan af den maade du haandterer denne sag paa. Du staar i en situation som ikke aabenlyst viser at der er svindel involveret, men du tillader dig alligevel at haenge personen ud offentligt.

Jeg gaetter paa, hvis jeg laeser lidt imellem linierne, at der ikke har forelagt nogen kontrakt eller kravspecifikation. Har jeg ret? Hvis dette passer, staar du meget daarligt i denne sag, da du har betalt for et produkt, uden egentlig at definere dine krav til saelger, og modsat har saelger kun lovet at lave en hjemmeside. Om den er paen og funktionel er saavidt underordnet.   

Jeg ville i dit tilfaelde tage ved laere af denne episode og saa tage tabet paa 3.000 kr.

Det ses alt for tit herinde, at folk staar i en situation hvor de har modtaget et fejlbart produkt, manglende betaling etc. og maa opgive sagen da der ikke har forelagt nogen kontrakt eller lignende.

At skrive en simpel koebs/salgsaftale er ikke svaerere end at skrive et brev til sin tante i Aarhus.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon S Larsen:
At skrive en simpel koebs/salgsaftale er ikke svaerere end at skrive et brev til sin tante i Aarhus.


.... problemet er, at det er de færreste der skriver til tanten.

Jeg er på linie med Simon... dyre lærepenge og  mon ikke alderen på de implicerede gør en skreven kontrakt ugyldig under alle omstændighederHmm

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Syntes du tage det som lærepenge og glemme det.

Giv bolden op igen,  her er så mange dygtige hjemmeside aminoer.

Er sikker på der en amino som vil give dig et og rigtig tilbud.

Brug mellemtiden til at indhente det tabte.

Der er sikker mange der smider golfbolde væk i den herlige blæst Idea

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)