Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Socialmediacamp Copenhagen - ses vi ? det håber jeg =)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et lille event som jeg tænkte at i på Amino måske ville finde smadder interessant, især hvis i søger at lære mere om jeres sociale virken indenfor jeres virksomhedspraksis. Eventet hedder Socialmediacamp Copenhagen og finder sted den 5 og 6 juni. Det er lavet for at lære og udforske sociale medier sammen med de bedste indenfor social medier feltet i Skandinavien.

 

Anyway bare et lille ord herinde - i kan læse mere på event sitet på socialmediacampcph.eventbrite.com

 Håber på at møde nogle af jer gæve aminoer dér=)

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé! Dårlig dato :(

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette,

Super fed ide, men jeg er desværre til bryllup de dage i den anden ende af landet så jeg kan ikke komme :(
Håber du gentager det en anden gang.

Mvh. Torben

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette,

Nu kan det godt være det er mig der er lidt tungnem, men kan ikke helt se hvad programmet er for workshoppen når jeg gennemgår hjemmesiden. Har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg tror at der bliver dannet grupper/hold hvor man så på skift kommer et emne/tema/udfordring på bordet som så efterfølgende diskuteres af gruppen? Og er der nogle særlig speakers på dagen eller er det mere løst?

Håber du kan afklare ovenstående. Lyder spændende og skal lige se om der er plads i kalenderen :)

Med venlig hilsen
Daniel

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle i gæve aminoer.

Jeg har simpelthen ikke kunne nå at lufte opgaven med socialmediacamp copenhagen inden den 5. juni - derfor har jeg valgt at skyde eventet til efter sommerferien - til den 12. september. Jeg tror det er midt i boglanceringer, konsultentarbejde, talergigs og undervisning at hjertebarnet socialmediacamp er blevet lidt forskudt

Jeg håber på at se nogle af jer den 12. september - der er stadigvæk tilmelding på socialmediacamp.dk - også regner jeg også med at dukke op til aminotastic den 6. juni istedet for =)

 

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedest, 12. september er booket, glæder mig til høre mere om program, m.v.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 5. Juni havde ellers passet fint for mig, da jeg alligevel var i Kbh i forbindelse med aminotastic :-) Men jeg holder lidt øje med det alligevel - man ku jo gå hen og lære noget.

- Thomas

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende!

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det plejer at være en rigtig god dag hvor erfaringer bliver udvekslet på kryds og tværs, jeg plejer selv at bidrage med en diskussion ( de sidste par gange har det været om rockbandisme som er noget jeg kontinuerligt researcher på. Jeg er en af de personer i social der nemlig ikke er så værktøjscentreret men mere interesseret i kreativiteten/effekten og virkemidlerne i social marketing =)

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)