Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesidens navn?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :
Så jeg skal skrive der hvor der står, hvad mit domæne navn skal være, så skal jeg f.eks. skrive Date-tonight, og så i nummer to skrive Datetonight. Gik den så automatisk ind på den samme side?

Nej :-)

Du skal kun tilmelde det domæne, du vil bruge som det primære.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det så også noget at sige, hvordan man bruger store og små bogstaver. F.eks. Date-Tonight og Date-tonight?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke i domænet, nej, men undersider kan være anderledes, hvilket du kan teste ved at lægge en fil med navnet domæne.dk/tesT.htML på serveren. Hvis du kan tilgå den med domæne.dk/test.html, så er det ligegyldigt, og så skal du ikke tænke mere over det :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm okay heheSmile Må prøve at se, om jeg kan finde ud af det, men det er vel ikke så vigtigt.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige skrevet med en fra Domaindirect. Ville høre hvilken grundindstilling, som var den mest simple. Han skrev dette: "CMS Made Simple er det mest simple, mens der er flere plugins til Joomla" Hvad er bedst til en nybegynder som mig tror I?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt hvad er bedst for en nybegynder som mig. CMS eller Joomla.

Og nu har jeg fået bud fra firmaer, hvis de skal lave en datingside for mig, og det koster mellem 25-50000kr. Alt for meget da jeg er studerende. Så har lige to spørgsmål mere.

Hvis jeg køber det webhotel hos domaindirect, så kan jeg installere en dating software som hedder Vldpersonals til 99 dollars. Så er siden da oppe. Så skal jeg selvfølgelig lige selv sidde og rode lidt med det, for at få den opsætning, som jeg vil, men det giver jo også lidt træningSmile Jeg venter lidt med søgeoptimering. Den gruppe mennesker som min datingside skal henvende sig til, er meget lille. Som sagt skal siden ikke være professionel til at starte med. Der skal bare oprettets en profil, en knap hvor brugerne kan søge, og mulighed for et billede. Så kan den altid viderebygges. Hvis jeg holder omkostningerne så langt nede, så burde det vel ikke blive ret meget, som jeg skal af med.

Jeg vil jo også gerne have købt det webhotel, så jeg kan få brugt de to navne, jeg har til de to domæner. Så de i hvert fald er optaget, så andre folk ikke kan bruge dem, hvis de skulle få samme ide som mig.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)