Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg søger til en ny stor handelssite som åbner officielt, den 12 maj 2009 en masse gode tilbud til vores kunder.
Vi laver på åbningsdagen en masse happenings med præmier til handlende hver time, og en masse andre ting.
Der vil op til åbning være en del omtale af sitet i medierne, så der vil være stort run på.
Hvis du har varepartier, kan du også sælge dem ind over sitet.
Har du nogen tilbud så skriv det her.
Hilsen
Krammeren
Du må gerne kontakte mig med mere info.
mmc@mc-solutions.dk
Dbh
Mikkel
Http://www.payblogging.dk - Bliv betalt for at blogge på din egen blog :-)
Jeg hedder Mikkel Mikjær Christensen, jeg er ekspert i opsætning og drift af store hosting miljøer, til websites med store mængder trafik eller behov for høj (drifts)sikkerhed i min virksomhed Mikjaer ApS, tilbyder vi blandt andet selv professionel hosting og udvikling, men også rådgivning i forbindelse med store software og/eller hosting projekter. Jeg fungerer som teknologisk underleverandør til mange mindre webbureauer der har behov for adhoc teknisk backing til egne eller kunders projekter.
Også gerne mere info til mig.
Venlig hilsenOle
Se de smarte iPod/iPhone minihøjttalere fra amerikanske Tego Audio på tegoaudio.fairtime.dk. Kontakt os for information om forhandling, dropshipping og affiliate muligheder.
Vi sælger også ure fra en lang række internationale brands. Se vores udvalg på www.fairtime.dk, hvor du bl.a. kan købe LÜM-TEC, TW Steel, U-BOAT, Traser H3, Jacques Lemans ure og Fossil ure.
Hej Krammeren
Vi åbner vores nye webshop på onsdag d. 6. Maj - det ville da være dejligt med noget link/annonceværk, mod evt. nogle gode præmier til jeres konkurrencer - skriv gerne lidt mere info til mig på mail m.bendtsen@privat.dk
Bendtsen
Lyder godt.
Du må gerne sende mere info til mail@subnation.dk
Vh
Ildsjæl
Hej venner
Tak for jeres svar, jeg sender jer nogle mails.
Er der flere som har noget
hej Ole
kan jeg få din direkte mailadresse.
Kan du ik sende din mail i en pb for vi har masser af spændede ting...
Billige designer Solbriller fra 60 euro/450 kr og op!
Gucci Solbriller -- Tom Ford Solbriller -- Lacoste solbriller -- Carrera Solbriller mm.
Mange andre kendte mærker, og alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...