Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina,

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Kunne godt tænke mig at komme i kontakt med dig, da jeg ligger inde med en del spørgsmål omkring import fra Kina.

Jeg håber du vil kontakte mig på mail hasager.import@gmail.com

På forhånd tak

Med venlig hilsen Kasper Pedersen

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan være helt sikkert på at varene er falske, du kan ikke ikke originale mærkevarer i Kina
og hvis du kan så koster de det samme som i Danmark.

 

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Importerer og sælger du entreprænør maskiner til/i Danmark? Jeg har en Kina producent som søger en distributør på et specifikt produkt.

Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du kan hjælpe mig med at finde en systue må du meget gerne give min en mail på info@surestt.dk 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten og andre amino'er!

Jeg driver en lille skolevirksomhed, og vi har fået den idé at sælge nogle elektroniske køleenheder, som vi har fundet på alibaba.com. Vores forhold til leverandøren er imidlertid startet lidt uheldigt.

Sagen er den, at vi har haft kontakt til ham fra flere forskellige mail-adresser, da vi tænkte, det ville virke uprofessionelt at spørge om MQO og derefter bede om den til sammenligning latterlige mængde a 10 stk (som vi altså via den anden mailadresse bad om under betegnelsen "vareprøve"). De gennemskuede, at vi var "kolleger" og fortsatte korespondancen med første emailadresse.

Vi var på iværksættermessen i Forum, lige overfor Niels Brock hhx, hvor vi går og her snakkede jeg med en fyr, som sagde, at handel med kinesere var en usikker affære, specielt hvis de fandt ud af, at man var uproffesionel.

Nu er vi bange for at blive "tørret".

Vi har to muligheder:

1. Vi bestiller én enkelt enhed som prøve og betaler en høj pris (2-3000 kr.), som vi dog er villige til at risikere.

2. Vi bestiller MQO på 100 stk. til ca. 30.000 kr.

Hertil kommer speditionen af varene, som vi ikke ved hvor meget skal koste. Hver enhed er ca. på størrelse med en brødrister og vejer vist 2 kg. I denne forbindelse, er det da en sikkerhed selv at lave en aftale med et speditionsfirma? I fald de ikke skulle sende varene selv efter betalingen, vil de vel ikke nægte at udlevere dem til en speditør, der kommer og fysisk hilser på?

Jeg sætter pris på ethvert input.

Mvh. Magnus

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Jeg vil gerne hjaelpe dig med at faa gang i samarbejdet. Send mig en mail med dit tlf nummer saa giver jeg dig et kald.

Eller ring paa 0086 135679 27398

Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så lige følgende tråd ved en tilfældighed.

Jeg vil ligeledes gerne stille mig til rådighed hvis det kan aflaste trådstarter :-)

Jeg bor det mest af tiden i Shenzhen i Kina.
Jeg har rejst i det mest af kina.
Jeg taler efterhånden en del kinesisk
Jeg producerer i Kina og sælge til Europa/US/Japan.
Jeg producerer i Kina og sælger på hjemmemarkedet i Kina.
Jeg har kinesiske ansatte.
Min teoretiske baggrund er erhvervsjuridisk

Hvis I har spørgsmål kan I kontakte mig på businesspaldk@gmail.com men overdriv det ikke da jeg svarer gratis på jeres spørgsmål ;-)

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Mange tak for tilbudet. Jeg vil ringe til dig, lige så snart jeg har fået installeret skype på min pc. Enten bliver det i morgen eller på mandag.

Magnus

 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Deal.

skype konto: mani.waiguoconsultancy

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 3
Fra  FARMASI Scandinavia Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg skal finde en agent eller importør i Egypten, der kan importere penne fra fabrik Kina, er det noget du kan hjælpe med?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)